خبرهای داغ:

درآمد سه میلیون تومانی مددجوی شهمیرزادی با تولید فیلتر خودرو

فرزند مددجوی شهمیرزادی که دست‌به‌کار خلاقانه‌ای زده، با دریافت تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی اشتغال‌زایی کمیته امداد و خرید یک دستگاه تولید فیلتر هوا خودرو، هم‌اکنون علاوه بر سه فرصت شغلی مستقیم ماهانه سه میلیون تومان درآمد دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۱۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، رضا از اهالی خوش آب هوای شهمیرزاد که چند سالی یک مغازه خشکبار داشت و به دلایل مختلف و نداشتن پشتوانه طرحش شکست خورد گفت: در سال ۹۶ به واحد اشتغال‌زایی کمیته امداد شهر شهمیرزاد مراجعه کردم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقوام ما در شهریار تهران در  حرفه تولید فیلتر خودروهای سواری مشغول به فعالیت بود افزود: با دریافت راهنمایی و گذراندن دوره آموزشی و مشاوره از کمیته امداد یک دستگاه تولید فیلتر را خریداری کردم.

کارآفرین عرصه اشتغال با اشاره به اینکه مواد اولیه را از اصفهان و تهران تهیه می‌کنم افزود: روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ عدد فیلتر خودرو سواری تولید و به  بازار عرضه می‌شود و ماهانه سه میلیون تومان درآمد دارم.

وی  یکی از نیازهای ضروری این کارگاه را دریافت کد استاندارد برای فروش محصولات دانست افزود: در حال حاضر محصولات تولیدی را به دلیل نداشتن کد استاندارد با قیمت پایین‌‍تر به یک شرکت ارسال می‌کنم.

رضا که هم‌اکنون یک کارگاهی را با ماهانه ۲۵۰ هزار تومان  اجاره کرده مشغول به فعالیت است، سه نفر به صورت مستقیم و  شش فرصت شغلی غیرمستقیم در این کارگاه ایجاد کرده است.

شایسته ذکر است،صد فرصت شغلی بااعتبار یک میلیاردو ۸۹۸ میلیون تومان برای مددجویان جویای شغل استان سمنان در سه‌ماهه نخست امسال ایجادشده است

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها