مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبر داد:

ابلاغ ۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال حمایتی

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از ابلاغ ۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بند 'ب' تبصره ۱۶ ویژه طرح‌های اشتغال حمایتی به استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۱۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رسولیان گفت:این تسهیلات در قالب ۱۴ بانک به استان برای اجرای طرح‌های اشتغالزا ویژه مددجویان کمیته امداد ابلاغ شده است.

وی در سال ۹۶ هم از محل تبصره ۱۶ هفت هزار و ۵۶۹ طرح توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان عملیاتی شد که در این قالب ۲ هزار و ۵۴۸ خانوار تحت پوشش این نهاد خودکفا شده و از پوشش این مجموعه خارج شدند.

وی اظهار کرد: خراسان رضوی جزو هشت استان برتر است که بیش از ۹۰ درصد تسهیلات اشتغالزای تبصره ۱۶ کمیته امداد امام (ره) را در کشور جذب کرده اند.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ تا ۹۶، ۴۶۰ هزار و ۱۹۴ طرح در کشور درحوزه اقشار تحت حمایت اجرایی شده که از این تعداد ۳۰ هزار و ۹۷۰ طرح معادل ۶.۷ درصد آن‌ها در خراسان رضوی بوده است.

وی افزود: در مجموع ۵۶ هزار و ۵۴۰ میلیاردریال تسهیلات هم طی این چند سال به این حوزه اختصاص داده شده است که از این میزان ۶.۸ درصد معادل سه هزار و ۸۴۴ میلیارد ریال آن در خراسان رضوی جذب شده است.

وی گفت:: در اجرای این طرح‌ها در سطح کشور ۴۴ هزار و ۱۸۴ خانواده تحت پوشش کمیته امداد خودکفا شدند که از این میزان ۲۶ هزار و ۹۳ خانوار آن مربوط به خراسان رضوی بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها