خبرهای داغ:
استاندار قزوین اذعان کرد:

نیروی انتظامی متولی امنیت در جامعه

زاهدی گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط اصلی دستگاه قضا می باشد که با اقدامات پیشگیرانه خود توانسته امنیت مناسبی را در کشور ایجاد کند
کد خبر: ۹۰۳۰۵۲۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست مشترک انتظامی قضایی که در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: از ابتدای انقلاب جریان های تروریستی با هدایت دشمنان داخلی در کنار اهدافی که برای جلوگیری از پا گرفتن انقلاب پیش گرفتند موجب اجرای برنامه های تروریستی شد که یکی از برنامه هایشان حذف فیزیکی افراد تاثیرگذار در کشور بود.
وی گفت:در سال ۶۰ شخصیت های بزرگی در مسوولیت های مختلف هدف این برنامه از سوی دشمن داخلی و عامل خارجی آنها قرار گرفت و یکی از حادثه های ترور، حادثه هفتم تیرماه بود که بیش از ۷۲ نفر به شهادت رسیدند. 
استاندار قزوین اظهار کرد: خوشبختانه از همان اوایل انقلاب، تعامل خوبی بین قوا و دستگاه ها وجود داشته که باعث شده اهداف این دشمنان با توجه به نوپا بودن انقلاب به نتیجه نرسد.
زاهدی عنوان کرد: با شهادت شهید بهشتی ترور شخصیتی دشمنان خنثی شد و شهید بهشتی بعنوان یک شخصیت بزرگ و متفکر که بر عموم سازمانها تاثیر دارد پابرجا ماند.
وی افزود: در حوزه امنیت همه سازمان ها و نهادها سهیم هستند و بسیاری از اتفاقات که در جامعه می افتد بخش عمده ای از آن برمی گردد به مسایلی که متولی اصلی آن سازمان های دیگر بوده اند.
استاندار قزوین ادامه داد: هر سازمانی در ارتباط با امنیت باید تبعات عملکرد خودش را پیش بینی کند. ضمن اینکه هر کس وظیفه ای دارد و باید بدانیم که وظیفه مشترکی نیز در بحث امنیت کشور وجود دارد و همه سازمانها و نهادها در زمینه حفظ امنیت عمومی باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.
زاهدی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط اصلی دستگاه قضا می باشد که با اقدامات پیشگیرانه خود توانسته امنیت مناسبی را در کشور ایجاد کند.
وی اضافه کرد: با توجه به هجمه های موجود در کشور باید انسجام سازمان ها و قوا را تحکیم ببخشیم تغییر سیاست در آمریکا و نقض تعهد آمریکا در قبال ایران و جامعه بین المللی موجب ایجاد مشکلاتی شده که این امر تعامل مردم، سازمان ها و قوا را جهت ایجاد امنیت ملی می طلبد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها