مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

مشکلات اقتصادی کشور یک تهدید برای انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش فرماندهان رده ­های این سپاه گفت: مشکلات اقتصادی کشور یک تهدید برای انقلاب اسلامی است که مقابله با این تهدید، ظرافت ­های خاصّ خود را نیاز دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۷۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: سپاه با توجّه به خصوصیّت انعطاف ­پذیری خاصی که در مواجهه با تهدیدات گوناگون دارد لازم است که برای مقابله با هر نوع تهدید، توان لازم را نیز در خود داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران در زمینه رزم از توان بالایی برخوردار است و هر کدام از نیروهای چندگانه سپاه دارای نقش تعیین کننده ­ای در این زمینه هستند که لازم است فرماندهان بسیج نیز آمادگی مقاومت و برخورد با سایر انواع تهدیدات را در خود بیش از پیش ایجاد کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) داشتن توانمندی در ابعاد فرهنگی و سیاسی را مهم­ترین توانایی مورد انتظار از فرماندهان بسیچ عنوان و تأکید کرد: اگر فرمانده بسیج در این ابعاد دارای توانمندی نبوده و یا توانمندی کمی داشته باشد و برای نمونه در مسائل سیاسی مردد باشد نمی ­تواند وظیفه خود را به خوبی در شهر و یا منطقه محلّ خدمت خود به خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام دشتی خاطرنشان کرد: کسی که خودش تربیت شده است می­ تواند دیگران را نیز تربیت کند امّا اگر کسی از فضاهای اخلاقی دوری کند متأثّر از فضاهای فساد بیرون می ­شود بنابراین لازم است بدانیم که هیچ کدام از ما نیز در برابر شیطان بیمه نیستیم و نیاز است که برای مقابله با دام ­های گسترده شیطان، اقدامات مناسبی انجام دهیم که یکی از مهم­ ترین این اقدامات، شرکت در جلسات دینی است.

این همایش با حضور سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) در سالن 22 بهمن این سپاه برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات