خبرهای داغ:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

واژگونی اتوبوس در میامی تلفات جانی نداشت/ ۳ نفر مصدوم شدند

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی-سبزوار تلفات جانی گزارش نشد، گفت: این حادث سه نفر مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۸۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی-سبزوار تلفات جانی گزارش نشد، گفت: این حادث سه نفر مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار بسیج، از واژگونی اتوبوس در ۱۵ کیلومتری میامی خبر داد و در بیان جزئیات حادثه ابراز داشت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس از سبزوار به سمت تهران درحرکت بود که به علت بی‌توجهی راننده به جلو با گاردریل برخورد و واژگونی اتفاق افتاد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ تلفاتی گزارش نشد، افزود: سه مصدوم حادثه با همکاری اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و بقیه افراد به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه این اتوبوس ۹ سرنشین داشت، بیان کرد: هوشیاری و توجه به جلو رانندگان می‌تواند از بروز این حوادث جلوگیری کند و از مسافران تقاضا داریم در این‌گونه موارد راننده را ملزم به نگه‌داشتن خودرو کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها