سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: طرح جوانه‌های صالحین یک طرح جامع است که در مساجد و محلات اجرا می‌شودو از شاخص‌ترین این طرح و برنامه‌های صاحلین یادگیری و آموزش قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۹۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

آموزش قرآن کریم از شاخصه‌های طرح جوانه‌های صالحین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در مراسم افتتاح طرح جوانه‌های صالحین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین یک طرح جامع است که در مساجد و محلات اجرا می‌شود و برنامه‌ها و کلاس‌های مختلف عقیدتی، احکام، سبک زندگی و ورزشی با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار خواهد شد و از شاخص ترین این طرح و برنامه های صاحلین یادگیری و آموزش قرآن کریم است.

وی افزود: طرح جوانه‌های صالحین با هدف ایجاد نشاط و تعالی بین حلقه‌های صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان طراحی و اجرا می‌شود.

سرهنگ نوری اهداف طرح جوانه‌های صالحین را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با هجمه‌ها و تهدیدات نرم دشمن برشمرد و گفت: طرح کشوری جوانه‌های صالحین در راستای احیای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شکوفایی استعداد‌های جوانان و نوجوانان، در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور بر روی جوانان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می‌تواند توطئه‌های ننگین دشمنان را نقش بر آب کند.

ارسال نظرات