خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین:

چپاول اموال عمومی ممنوع/ مرجعی برای نظارت بر قیمت ها وجود ندارد

حجت الاسلام نیارکی عنوان کرد: در بحث برندسازی، در خصوص فروش سوخت به جایگاه ها تنها استانی هستیم که اجرای شیوه نامه وزیر نفت را در استان عملی نکردیم و اجازه ندادیم که چپاولنامه دیگری بخواهد به کیسه مردم دست دراز کند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۴۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین در نشست مشترک انتظامی قضایی که در سالن جلسات فرماندهای انتظامی استان قزوین برگزار شد ضمن آرزوی موفقیت نیروی انتظامی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برخی از مناسبت های جمهوری اسلامی شهادت بنیان است و لذا حرکت قوه قضاییه باید برمبنای ایثار باشد چرا که مظهر شهادت ایثار است.
وی گفت: نکته ای که باید به آن اشاره کرد تبریک به سازمان انتظامی و قضایی استان است چرا که موضوع آزادراه قزوین زنجان موفقیت بزرگی در تاریخ قضایی استان بود و این امر، کاری مثبت در احیا حقوق عامه است.
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اظهار کرد: موضوع آزادراه یک تلاش همگانی در پلیس راه نیروی انتظامی و دستگاه قضا بود و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند این یک نعمت بزرگ و کار خیر است.
حجت الاسلام نیارکی عنوان کرد: نکته بعدی که مورد عنایت رهبر بود بحث اعتمادسازی می باشد که فرمودند این موضوع نباید مورد غفلت قرار گیرد و اگر لازم است نیروی انتظامی در جایی اقتدار نشان دهد که قانونی در کشور اعمال شود حمایت مردم را در بر خواهد داشت.
این مقام مسوول افزود: همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد ناشی از مسایل روانی جامعه نیست. برخی از تصمیمات غلط در دستگاه های اجرایی موجب بروز برخی مشکلات شده و تاکید رهبر این بود که برای برداشتن مشکلات از دوش مردم، قوه قصاییه به دولت کمک کند تا مشکلاتی که امروز دامنگیر بازار، خودرو و غیره شده را برطرف کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین عنوان کرد: خواسته ما این است که دولت باید به رفع مشکلات مردم کمک کند و امروز مردم در شرایطی به سر می برند که کنترل در بحث قیمت گذاری هیچ قانونی ندارد و مرجعی برای کنترل و قیمت گذاری وجود ندارد.
حجت الاسلام نیارکی اضافه کرد: نمایندگان مجلس به وظایف و ماموریت های قوه قضاییه واقف هستند و انتظارمان این است زمینه هایی را ایجاد کنند که مشکلات حل شود نه اینکه گره ای بر گره های دیگر اضافه کنند.
وی ادامه داد: در بخش حقوق عامه انتظار ما از نمایندگان این است که گام های موثری را در این زمینه بردارند.
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: در بحث برندسازی در خصوص فروش سوخت به جایگاه ها، تنها استانی هستیم که اجرای شیوه نامه وزیر نفت را در استان عملی نکردیم و اجازه ندادیم که چپاولنامه دیگری بخواهد اموال مردم را چپاول کند.
حجت الاسلام نیارکی یادآور شد: نگاه ما باید به سوی اجرای قوانین باشد طوری که به بیت المال آسیب نرسد و رضایت مندی بیشتر ی را برای مردم ایجاد کند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها