فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

نظام آموزشی کشور باید فرزندان ما را بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تاکید کرد: نظام آموزشی کشور باید به گونه‌ای عمل کند که فرزندان ما هر چه بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا شوند و با قرآن انس بگیرند.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۲۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری در مراسم برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های پاسداران در حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج درگز، ضمن خیر مقدم به حافظان و قاریان و تالیان شرکت کننده گفت: یکی از وظایف نظام اسلامی آشنایی بیشتر جامعه با قرآن و مفاهیم قرآنی است.

وی گفت: نظام آموزشی کشور باید به گونه‌ای عمل کند که فرزندان ما هر چه بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا شوند و با قرآن انس بگیرند.

غفاری یکی از عوامل دوری جامعه از قرآن را تلاوت به تنهایی و عدم درک آن بر شمرد و گفت: یکی از عواملی که فرزندان ما، خانواده‌های ما و حتی متدین و متفکرین ما از قرآن به دور مانده اند این است که قرآن را تنها تلاوت کرده اند و از درک معنا و مفهوم آن به دور مانده اند.

وی در پایان گفت: امروز وظیفه ما، مربیان و تمامی معلمان است که کودکان خود را آن چنان با مفاهیم قرآنی آشنا و عجین کنیم که قرآن در زندگی آن‌ها تجسم پیدا کند و در نتیجه اخلاق و رفتار و گفتارمان تماما قرآنی شود.

علی نوروزی؛ مسئول فرهنگی سپاه درگز در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خانواده‌های پایوران و بازنشستگان سپاه، در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ برگزار شد و به تمامی شرکت کنندگان و برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها