سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل،
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: فروپاشی اجتماعی و نا امید کردن مردم توطئه جدید دشمنان بوده و دولت مردان برای مقابله با این نقشه و حل مشکلات مردم باید به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۲۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام نوری٬ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل در مراسم بزرگداشت روز بسیج ورزشکاران و ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در محل زورخانه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) اردبیل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد و این در حالی بوده که انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال٬ از اهداف و آرمانهای خود فاصله نگرفته است.

وی گفت: استکبار جهانی به کمک متحدان خود سعی دارد که مردم ایران اسلامی٬ چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن نگیرند و سعی دارند که با اجرای نقشه‌های شوم مختلف٬ مردم را از نظام و انقلاب اسلامی ناامید کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث شد که گفتمان دینی و ایستادگی در برابر ظالم در منطقه خاورمیانه تجلی پیدا کند که این موضوع و قدرت منطقه‌ای ایران٬ خاری در چشم دشمنان ایران بوده و سعی در بد نشان دادن چهره اسلام و تخریب گفتمان دینی را دارند.

نوری تصریح کرد: گفتمان دینی و ایستادگی مردم ایران سبب ایمن شدن مردم در برابر مشکلات و هجمه‌های دشمنان شده و این موضوع را به طور کامل و دقیق در 8 سال دفاع مقدس لمس کردیم.

وی بیان کرد: ایجاد گروه‌های تروریستی و تکفیری تنها برای ضربه زدن به ایران بود و این مزدوران با حمایت‌های آمریکا و دلارهای کشورهایی مانند عربستان٬ تا دندان مسلح شده و برای کشتار مردم بی‌گناه عملیات انجام می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: دشمنان ایران و استکبار جهانی چند نقشه مهم را بر علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند که در مرحله نخست٬ تلاش دارند که قدرت منطقه‌ای ایران در کاهش دهند.

نوری افزود: فروپاشی اجتماعی و ناامید کردن مردم توطئه جدید دشمنان بوده و دولت مردان برای مقابله با این نقشه و حل مشکلات مردم باید به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.

ارسال نظرات