رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ورزش زورخانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در بین ورزشکاران و جوانان است.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۲۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار مهدی مهدی‌زاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم بزرگداشت روز بسیج ورزشکاران و ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در محل زورخانه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) اردبیل، اظهار داشت: 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی بوده و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ورزش زورخانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در بین ورزشکاران و جوانان است.

وی گفت: سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل با همکاری هیئت زورخانه‌ای استان اردبیل مقدمات لازم برای برگزاری این مراسم را انجام داده و در این مراسم از خانواده‌های شهدا و نیز ورزشکارانی که مدال قهرمانی خود را به خانواده شهدا تقدیم کردند، تجلیل شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: برگزاری این گونه مراسم‌ها سبب ارتقای روحیه پهلوانی در بین ورزشکاران می‌شود که این موضوع و ارتباط ورزش زورخانه‌ای، با علی ابن ابی طالب (ع) موجب تجلی اخلاق و جوانمردی در عرصه ورزش می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار