خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین تاکید کرد:

نقش کلیدی سازمان بهزیستی در پیشگیری از مصرف مواد مخدر

سازمان بهزیستی یکی از اعضای اصلی و شرکای کلیدی، وظیفه مهمی در این خصوص به عهده دارد و ارتباط دو سویه ای بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی برقرار بوده که منجر به نتایج قابل توجهی شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۴۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به نامگذاری روز مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: پنجم تیرماه مصادف با 26 ژوئن به عنوان سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
وی گفت: این موضوع فرصت مناسبی را فراهم ساخته تا همه دغدغه مندان این امر مهم در سراسر دنیا گرد هم آیند و عزم و اراده خویش را در جدال و ستیز دایمی با بحران اعتیاد و مواد مخدر به منصه ظهور رسانند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: سازمان بهزیستی همچون سنوات گذشته یکی از اعضای اصلی و شرکای کلیدی، وظیفه مهمی در این خصوص به عهده دارد و ارتباط دو سویه ای بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی برقرار بوده که منجر به نتایج قابل توجهی شده است.
وارثی عنوان کرد: لذا با توجه به ظرفیت این سازمان و ارتباط با سازمان های غیر دولتی همکار، فعالیت هایی انجام پذیرفته است.
وی در خصوص اهداف کلی این فعالیت ها افزود: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی و دانش مخاطبین در خصوص معضلات اعتیاد از مهمترین اهداف ما در تبیین برنامه های این معظل اجتماعی می باشد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین در خصوص برنامه های این روز ادامه داد: برگزاری جشن به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر همراه با سخنرانی، مسابقه، موسیقی، اهداء جوایز با حضور مدیر کل بهزیستی استان،
برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستانها، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستانها، برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری از اعتیاد، آسیبهای اجتماعی، مهارتهای زندگی، فرزند پروری، والدگری نوجوانان، پیشگیری از مشروبات الکلی برای خانواده ها و سربازان پادگان در تمامی شهرستانها از برنامه های این اداره کل در حوزه پیشگیری می باشد.
وارثی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر جشن هایی در بوستان های مناطق آسیب پذیر شهرستان قزوین و نیز برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در بوستانهای سطح شهرستانها، گلگشت خانوادگی و اردوی تفریحی نوجوانان در شهرستانها، همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری از اعتیاد در 7 نقطه ار بوستانهای منتخب، نمایش فیلم با مضامین پیشگیری از اعتیاد در برخی بوستانها برای مخاطبین، اجرای تئاتر خیابانی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و تشکیل پویش رسانه در فضای مجازی توسط کلیه سازمانهای مردم نهاد از دیگر برنامه های این اداره کل می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها