سهیل بشیری تولید کننده موفق وخوش ذوق جوان بیله سواری توانست برای اولین بار از مواد خام تولیدشده درمنطقه مغان (محصول کلزا) صابون دست ساز وارگانیک تولید کند و درمدت زمان اندکی توجه مصرف کنددگان را به خود جلب بکند.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۵۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سهیل بشیری تولید کننده موفق وخوش ذوق جوان بیله سواری توانست برای اولین بار از مواد خام تولیدشده درمنطقه مغان (محصول کلزا)صابون دست ساز وارگانیک تولید کند و درمدت زمان اندکی توجه مصرف کنددگان را به خود جلب بکند.

این جوان بسیجی که با حمایت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار کارخود را شروع کرده است در گفتگو با خبرنگار بسیج از بیله سوار، درباره خلاقیت ونوآوری ومحصولی که تولید کرده است گفت:صابون سافرن ازروغن گیاهان طبیعی برای نخستین بار به روش پرس سرد تولیده شده وفاقد موادشیمیایی وروغن حیوانی ومعدنی است.

وی با اشاره به ارسال چند نمونه ازجدیدترین محصول تولیدی به برخی استانها افزود:این محصول دارای خواص تقویت کننده پوست، ضدلک، ضدجوش وضدقارچ است که هم اکنون دربازار منطقه مغان عرضه می شود.

بشیری با بیان اینکه اسانس های به کاربرده شده دراین صابون نیز به صورت کاملا طبیعی وازگیاهان دامنه های سبلان تهیه شده است، تصریح کرد:علاوه براینکه صابون سافرن ازبروز بیماریهای مفصلی وآرتروز جلوگیری می کند، موجب دفع اکنه ورفع خستگی پوست می شود.

روغن کنجد به دلیل غنی بودن ازویتامین Eموجب شفافیت ولطافت پوست شده وخواص آنتی اکسیدان فوق العاده، با رادیکالهای آزادی که به سلول ها آسیب می رساند و به روند پیری سرعت می بخشند، مقابله می کند.

ارسال نظرات