خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

رعایت حقوق شهروندی جامعه ایثارگران الزامی است

رعایت حقوق شهروندی جامعه ایثارگران که جزو حقوق اولیه آنها می‌باشد، الزامی است.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۸۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد که در شهرستان البرز برگزار شد، گفت: آمریکا با جنایت‌هایی که در منطقه بویژه در مورد مسلمانان آزادی‌خواه جهان انجام می‌دهد، متجاوز اصلی به حقوق بشر است.
وی افزود: حقوق بشر ابتدایی‌ترین حقوق حقه‌ی همه مردم است که با اجرای آن در سطح جهان از ظلم و ستم زورگویان جهانی جلوگیری خواهد شد.
حقایق‌پور گفت: کشورهای مظلوم منطقه سال‌هاست که مورد تهاجم آمریکا و متحدان او قرار دارند و هر روز حقوق بشر در مورد آنها نقض می‌شود، در حالی که اتحاد مسلمین می‌تواند جامعه حقوق بشر انسانی در سراسر جهان را شکل دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: رعایت حقوق شهروندی جامعه ایثارگران که جزو حقوق اولیه آنها می‌باشد الزامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به وصایای شهدا گفت: باید در مطالعه‌ی وصیت‌نامه‌های شهدا دقت نمود و عامل به وصایای آنان در جامعه امروزی باشیم.
حقایق‌پور افزود: شهدا در وصایای خود پرهیز از امور دنیوی را عامل اصلی بحران معنوی جامعه دانسته به همین دلیل برای برون رفت از بحران‌های کنونی جامعه بایستی وصیت‌نامه‌های شهیدان را مورد توجه قرار دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به تنگناهای مالی بنیاد، بر تکریم ارباب‌رجوع در مراجعات حضوری آنها مورد تاکید قرار داد.
این مسوول افزود: ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق که امروز یکی از مشکلات اساسی جامعه می‌باشد مورد توجه کارکنان بنیاد در سراسر استان قرار گیرد
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها