مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان کشور در ۲ بخش جوانان و بزرگسالان با معرفی تیم‌های برتر و نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۳۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این رقابتها که در مجتمع تفریحی و توریستی شورابیل اردبیل به نام قهرمانان ملی فقید رشته دوچرخه سواری زینب ساسانیان و حسین فرجی برگزار شد، در گروه سنی جوانان و در ماده استقامت ساجده سیاحی از تیم قزوین در جایگاه اول قرار گرفت و ستایش وجدی از تیم تبریز و محیا حق سرشت از قزوین در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در ماده تایم تریل انفرادی جوانان هم ساجده سیاحی از تیم قزوین، ستایش وجدی از تیم تبریز و نازپری بصیر از تیم اردبیل به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش بزرگسالان و در رشته استقامت سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد، ماندانا دهقان از تیم اردبیل و مینا الهی از هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش بزرگسالان و در رشته تایم تریل انفرادی ماندانا دهقان از تیم دوچرخه سواری اردبیل در جایگاه نخست قرار گرفت، سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد دوم شد و فروزان عبدالهی از تیم قزوین نیز به مقام سوم رسید.
در مراسم پایانی با حضور فرماندار اردبیل و جمعی از مسئولان ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه سواری جوایز نفرات و تیم های برتر این رقابتها اهدا شد و همچنین از سرپرستان تیم های آسمان آبی مشهد، تهران، هرمزگان، دبیری تبریز و تیم های قزوین، کردستان، لرستان و اردبیل با اهدای لوح و تندیس یادبود تجلیل شد.

ارسال نظرات