خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود:

توقیف بیش از ۶۰۰دستگاه خودرو و موتور سیکلت در سال جاری/تخلف هنجارشکنان قطعا اعمال قانون میشود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف ۶۰۷دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف واعزام آنها به پارکینگ در۳ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۰۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی از توقیف ۶۰۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف واعزام آن‌ها به پارکینگ در ۳ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: در راستای حفظ نظم وتردد در عبور ومرورصد‌ها دستگاه خودرو وموتور سیکلت نیز اعمال قانون شده اند.
وی گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها با سوء تعبیر از سخنان مقامات محترم قضایی شهرستان، اعلام داشته اند تنها در مواردی که یک راننده سرعت غیر مجاز داشته و یااز کمربند ایمنی استفاده ننموده باشد پلیس میتواند به آن دستور ایست دهد و این درحالی است که طبق ماده ۴ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی ورانندگی، ماموران آموزش دیده با رویت تخلف و انطباق آن با میزان جرایم میتوانند خودرومتخلف را متوقف وآنرا مورد اعمال قانون قراردهند که بیش از ۱۷۰ کد جریمه برای رانندگان متخلف از مصادیق اجرایی این قانون است.
این مسئول انتظامی با درخواست رعایت انضباط ترافیکی از رانندگان خواست بارعایت قوانین و مقررات یاریگر ما در راستای پیشگیری از تصادفات و ترافیک باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها