خبرهای داغ:
بعد از ۳۴ سال

بازگشت پیکر شهید محمد علی عامریون به آغوش خانواده

پیکر مطهر شهید محمدعلی عامریون که در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد بعد از ۳۴ سال در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) به آغوش خانواده خود بازگشت.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۸۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
بازگشت پیکر شهید محمد علی عامریون به آغوش خانواده
کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اعلام این خبر گفت: خبر اعلام پیدا شدن پیکر این شهید را معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به اتفاق امام جمعه و فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده این شهید اعلام کردند.
وی با بیان اینکه این شهید آرزو داشت پیکرش بازنگردد و به مادرش گفته بود گفت: شهید در وصیت نامه خود عنصر محوری حجاب را مورد تاکید قرار داده بود و جالب است امروز نیز این شهید بزرگوار در روز حجاب و عفاف ۲۱ تیرماه در شاهرود تشییع خواهد شد.
قندهاری با اشاره به برنامه‌های استقبال و تشییع این شهید افزود: این شهید روز چهارشنبه وارد شاهرود خواهد شد و مراسم استقبال و وداع انجام و روز پنجشنبه هخمزمان با روز ملی حجاب و عفاف در شاهرود تشییع و در گلزار شهدا محله باغزندان در جوار همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت که زمان و مکان برگزاری این مراسم‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است، شهید محمدعلی عامریون متولد سال ۱۳۴۲ محله باغزندان شاهرود است که با ۷ ماه و ۲۱ روز جبهه در سال ۱۳۶۴ و در ۲۱ بهمن ماه در عملیات والفجر هشت به عنوان معاون دسته با شغل دانشجو (دانشجوی ادبیان دانشگاه شیراز) در جزیزه بوارین شربت شهادت را نوشید و پیکر مطهرش بعد از ۳۴ سال به آغوش خانواده خود باز می‌گردد.
شهید محمدعلی عامریون در وصیت‌نامه خود آورده است:
باید شکرگزار خداوند باشیم که بر ما منت نهاده و رحمت‌های خود را شامل حال ما کرده است؛ باید آنچه در توان و وجودمان است، برای باقی ماندن این حکومت فدا کنیم. این میسر نمی‌شود مگر اینکه گوش به فرمان مرجع کبیرمان باشیم و تکلیف را انجام دهیم و عامل به وظیفه باشیم.
اگر کفران نعمت الهی کنیم، به عذاب دچار می‌شویم که مسؤول خون همین شهدا هستیم.
در عین حال صبر پیشه خود کنید که مورد عنایت همیشه خداوند قرار بگیرد.
شما استادان، محصلان و وارثان خون هزاران شهید، بدانید که مسؤولیت سنگینی به عهده دارید و می‌توانید با خوب درس دادنتان و شما‌ای دانش‌آموزان با خوب درس خواندنتان، وظیفه‌تان را به نحو احسن انجام بدهید و بدانید که اول تزکیه و بعد تعلیم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها