فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

بصیرات افزایی و انجام وظایف، مهمترین تکلیف مسئولان برای حفظ و ارتقای نظام است/منافقین با دلار‌های سعودی و حمایت‌های آمریکا به دنبال مسموم کردن فضای جامعه هستند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در شرایطی که سه ضلع مثلت آمریکایی، اسرائیلی و عربی در این مقطع حساس، توطئه‌های شوم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند، روشنگری و بصیرت افزایی و انجام وظایف مهمترین تکلیف مسئولان برای حفظ و ارتقای نظام است.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۱۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار قادر کریمی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: نقش مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و ارتقای جایگاه نظام بسیار اهمیت دارد تا بتوانند در کنار مردمی که همیشه پشتوانه انقلاب بودند و در عرصه‌های سخت حضور مداوم داشتند کشور را به اهداف و آرمان‌ها نزدیک کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که سه ضلع مثلت آمریکایی، اسرائیلی و عربی در این مقطع حساس، توطئه‌های شوم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند، روشنگری و بصیرت افزایی و انجام وظایف مهمترین تکلیف مسئولان برای حفظ و ارتقای نظام به شمار می‌رود.

کریمی با بیان اینکه بی بصیرتی به انحراف منتهی می‌شود، افزود:چنانچه مسئولان و مردم بصیرت خود را در عرصه‌های مختلف حفظ نکنند، بی شک دچار انحراف و گمراهی می‌شوند، کما اینکه در طول چهل سال گذشته افرادیکه دلسوز و پشتوانه انقلاب بودند در مسیر فضای آلوده دشمن قرار گرفتند و از مسیر اصلی منحرف شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که چنانچه انقلاب اسلامی به چهل سالگی و بلوغ خود برسد دیگر سخت بتوان با اهرم‌های فشار این انقلاب را به زانو دربیاورد، لذا تمام تلاش خود را بکار بسته که این کشور و ملت جشن پیروزی چهل سالگی خود را برگزار نکند، غافل از اینکه ملت با بصیر ایران اسلامی در عرصه‌های سخت‌تر از این نیز حامی و پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی مهمترین هدف دشمن در این مسیر را القای یاس و ناامیدی در بین جامعه عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام سعی می‌کنند با یاس و ناامیدی و القای ناکار آمدی نظام مردم را از انقلاب دلسرد و بی تفاوت کنند لذا همه موظفند برای حفظ و بقای نظام در هر سطوحی تلاش کنند.

امروز فصل مقاومت است نه مذاکره

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به نامه برخی افراد به سران نظام برای مذاکره مستقیم با آمریکا اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبری فرمودند هزینه تسلیم بسیار بالاتر و سنگین‌تر از مقاومت است و لذا با تاریخچه‌ای که از استکبار جهانی سراغ داریم باید گفت امروز فصل مقاومت است نه مذاکره

کریمی اضافه کرد: در طول این چهل سال هرکجا که مقاومت کردیم دشمن را به عقب راندیم و هر زمان که سستی کردیم دشمن نیز پیشروی کرد، بنا براین بهترین و تنها‌ترین راه در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت و کار و تلاش دلسوزانه است.

منافقین با دلار‌های سعودی و حمایت‌های آمریکا به دنبال مسموم کردن فضای جامعه هستند

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تشنج در فضای عمومی جامعه است و شما می‌بینید که با اعتراضات صنفی و مطالبات برخی بازاریان در تهران که تعداد آن‌ها حدود چهار هزار نفر بود برخی گمان کردند که کار انقلاب تمام شده است.

کریمی اظهار کرد: کسانی که با ترور ۱۷ هزار نفر دستشان به خون فرزندان این ملت آغشته شده هیچگاه نمی‌توانند دلسوزی برای این نظام باشند و لذا تنها به دنبال اهداف نامشروع خود هستند و مردم هم نیز توجهی به آن‌ها ندارند.

وی افزود: منافقین با دلار‌های سعودی و حمایت‌های آمریکا و اسرائیل به دنبال القای یاس و ناامیدی و مسموم کردن فضای عمومی جامعه هستند، اما غافل از اینکه طبلی را که آمریکائی‌ها به صدا در آوردند هم افزایی و وحدت را در جامعه تشکیل داده و نتیجه آن پیروزی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تحقق این پیروزی را در وحدت و کار و تلاش دلسوزانه عنوان کرد و گفت: در این جنگ نابرابر اقتصادی، اقتصاد کشور باید به مانند صنایع موشکی و هسته‌ای و برخی صنایع دیگر تثبیت کنند باشد تا دیگر با نقشه‌ها و توطئه‌های کشور به اقتصاد و معیشت جامعه خدشه‌ای وارد نشود.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات یکساله سرهنگ اکبر آقابیگی در سمت فرمانده انتظامی تربت حیدریه، سرهنگ علی اکبر کیانی بعنوان فرمانده جدید انتظامی در این شهرستان معرفی شد.

پیش از این سرهنگ آقابیگی بعنوان فرمانده انتظامی مشهد مقدس معارفه شده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها