بخشدار بخش بندزرک میناب گفت:مجموعه بخشداری، دهیاران و همه اقشار در کنار هم در راستای اجرای برنامه های بسیج،برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بسیج خواهیم شد و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت اجرای طرح های بسیج تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۴۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، علی بلاک بخشدار بخش بندزرک شهرستان میناب نیز در آئین تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید رجایی بخش بندزرک ضمن خیر مقدم به خلاصه ای وظایف بسیج در شرایط کنونی اشاره ای کرد و گفت: بسیج و سپاه پاسدار ارزشهای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در منطقه است.

بخشدار بندزرک اذعان داشت: با توجه به رشادت های سپاه و بسیج در جنگ سخت، امروز بزرگ ترین وظیفه سپاه مقابله با جنگ نرم با رویکرد دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تهدیدی که علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن انجام گیرد، مقابله با آن جزو مأموریت های سپاه است، ابراز کرد: وجود جوانان متعهد و مؤمن در سپاه و ظرفیت های مطلوب این نهاد و بسیج سبب ایجاد آرامش و امنیت در ایران اسلامی شده و کشور را بیمه کرده است.

بخشدار بندزرک با تأکید بر اینکه امروز سپاه در جنگ نرم در برابر هجمه های دشمنان انقلاب با قدرت تمام ایستادگی می کند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دفاع از ایران اسلامی در زمان جنگ تحمیلی، با ورود در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و فعالیت های عمرانی عملکرد مناسب و قابل تقدیری از خود نشان داده است.

وی قدرت دفاعی نظامی نیروهای مسلح را یکی از متمایز ترین قدرت ها دانست و گفت: بواسطه قدرت دفاعی نظامی قدرتمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیرغم گذشت چهل سال دشمنان ما نتوانستند کوچکترین خدشه ای به این مملکت وارد شود.

علی بلاک، اجراي انواع تهدیدات فرهنگی را بزرگترین شگرد دشمنان در ناکام کردن انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از ارزش های دینی است و دشمنان ما این ملت را  برای زمین‌گیر کردن انقلاب ملت ما را با انواع تهدیدات مواجه کردند.

وی تهدیدات فرهنگی را یکی از تهدید های دشمن در شرایط کنونی برشمرد و تاکید کرد: بسیج و سپاه ما هیچ وقت اجازه جولان فرهنگی به دشمن در منطقه را نخواهند داد و قطعا" دشمن در این عرصه نیز با شکست مواجه خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: مجموعه بخشداری، دهیاران و همه اقشار در کنار هم در راستای اجرای برنامه های بسیج،برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بسیج خواهیم شد و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت اجرای طرح های بسیج تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

 

 

ارسال نظرات