خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی،

آیین افتتاحیه نمایشگاه"تجسم نور" در میامی

نمایشگاه عکس "تجسم نور" با حضور دبیر ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان میامی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۹۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،نمایشگاه عکس "تجسم نور" با موضوع نماز باتعداد ٢٠ اثر در نگارخانه نگاه شهرمیامی گشایش یافت.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میامی ضمن بازدید از نمایشگاه گفت: یکی از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج هنر اسلامی و انقلابی است که حمایت از هنرمندان در برگزاری نمایشگاه با چنین موضوعاتی می تواند یکی از روش های تحقق این مهم باشد.

رضا مهدیان تصریح کرد: کارگروه تخصصی امربه معروف و نهی از منکر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی، اجرای برنامه های فرهنگی وهنری با موضوعاتی ازقبیل نماز، عفاف و حجاب، حمایت از تولیدات ملی و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ غلامرضا فلاحتی،فرمانده سپاه میامی ودبیر ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان میامی ضمن تقدیر از برگزاری این نمایشگاه گفت: زبان هنر در امر به معروف و نهی از منکر اثر گذار است و هنرمندان باید از این موهبت در تقویت بنیان فردی و اجتماعی جامعه استفاده کنند.

یاد آور می شود نمایشگاه عکس تجسم نور با موضوع نماز با همکاری مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان،ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برگزار شده است که به مدت یک هفته از ساعت٧ الی١٣ آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها