حضور اصحاب رسانه همزمان با دهه کرامت در حرم امام رضا(ع) تسهیل می‌شود

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت امسال شاهد حضور گسترده و پرشور اصحاب رسانه، جراید، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بارگاه منور رضوی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۹۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، سید نظام‌الدین موسوی اظهار داشت: برای هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر، میزبان اعضاء و مدیران شورای معارف سیمای جمهوری اسلامی بودیم که توافقات خوبی برای پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی که در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، صورت گرفت.

وی تصریح کرد: علاوه بر شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی، امسال شاهد حضور شبکه‌های مختلف اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم بود که برنامه ریزی مناسبی برای تسهیل شرایط پخش‌های زنده و تولید برنامه‌های متنوع در این زمینه انجام شده است.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اظهار کرد: مدیران گروه معارف شبکه‌های جام جم، افق، یک، چهار، آموزش و قرآن در جلسه مذکور حضور داشتند که درباره هم‌افزایی و تعامل در پوشش مراسم دهه کرامت رضوی با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

مدیران شورای معارف سیما شبکه ماهواره‌ای امام رضا (ع)، استودیو‌های در دست احداث حرم مطهر و مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی دیدن کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها