خبرهای داغ:
مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید همدان خبر داد

برگزاری 25 عنوان برنامه شاخص با حضور خادمان رضوی در همدان

مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید همدان از برگزاری 25 عنوان برنامه شاخص به همت ستاد مردمی زیر سایه خورشید و با حضور خادمان رضوی طی دهه کرامت در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۶۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

برگزاری 25 عنوان برنامه شاخص با حضور خادمان رضوی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید عزیزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حضور کاروان‌های رضوی طی دهه کرامت در استان همدان اظهار داشت: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال برای هشتمین سال متوالی همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته در این خصوص از برگزاری 25 عنوان برنامه شاخص در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها امسال از 28 تیرماه به مدت یک هفته با حضور خادمان رضوی در 200 نقطه استان برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید همدان با بیان اینکه برنامه زیر سایه خورشید علاوه بر استان‌های کشور در سطح بین الملل در هشت کشور نیز برگزار می‌شود، گفت: امسال اقشار و گروه‌های مختلف مردمی از قبیل ایتام، مستمندان، سالمندان، بیماران، مراکز نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ... میزبان خادمان آستان قدس رضوی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه اهداء عضو و آزادی هشت زندانی با کمک ستاد دیه همدان در برنامه‌های زیر سایه خورشید پیش‌بینی شده است، افزود: امسال برنامه محوری ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورسید روز چهارشنبه 3 مرداد ماه از ساعت 17:30 تا 19:30 در میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

عزیزی با اشاره به اهداف برنامه‌های زیر سایه خورشید یادآور شد: این جشن‌ها با حمایت و پشتیبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات