استاد حوزه و دانشگاه:

ترویج بی‌حجابی نسخه دشمن در از بین بردن بنیان خانواده‌هاست

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ترویج بی‌حجابی در راستای از بین بردن خانواده از سوی غرب نسخه‌ای است که برای ملت ما پیچیده شده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۵۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام قاسم سوری امروز در همایش بزرگ عاشقان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سبزوار با بیان اینکه دشمن به خوبی به این موضوع پی برده است که ایجاد تحریم‌های اقتصادی از ابتدا انقلاب مردم را با هم متحد‌تر کرده است اظهارداشت: تهاجم فرهنگی نقشه‌ای است که دشمن در کنار جنگ اقتصادی در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ترویج بی‌حجابی در راستای از بین بردن خانواده از سوی غرب نسخه‌ای است که برای ملت ما پیچیده شده است تصریح کرد: انچه استکبار جهانی برای از بین بردن مقاومت ملت اسلامی در نظر گرفته است بی ارزش کردن هنجار‌ها و اعتقادات اسلامی در نظر جوانان است تا بعد از فتح این سنگر به سراغ سنگر‌های دیگر برود.

سوری در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه محکم‌تر و قوی‌تر عمل کنند تاکید کرد: متاسفانه امروز مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده است که این امر باعث می‌شود راه ترویج حجاب با مشکل روبرو شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه حجاب کرامت و عفت زن مسلمان را در پی دارد و سبب می‌شود تا فرزندانی که در دامان این زن پرورش می‌یابند افرادی با احساس مسئولیت اسلامی باشند، ادامه داد: زن در فرهنگ غرب تنها یک بازیچه در دست مردان و سیاست مداران است تا با استفاده ابزاری از آن بتوانند به امیال خود دست پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها