خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مطرح کرد:

موضوع حجاب، دغدغه دشمنان اسلام

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: با توجه به اینکه دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سالهای بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۷۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

رقیه طاعتی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قزوین، با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف از 19 تا 25 تیرماه است گفت: این هفته با رویکرد گرامیداشت قیام گوهرشاد ویادآوری کشتار بی رحمانه2000 نفر توسط عمال رضاخانی و بلند نمودن فریاد مظلومیت مدافعین حجاب در صحن گوهر شاد و همچنین "جامعه ،حریم خصوصی نیست" برگزار می گردد.
وی خاطرنشان کرد: شعار هفته «عفاف و حجاب» " جاودانه باد قیام خونین گوهرشاد ،عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از حجاب- خطی که با خون گرفتیم" می باشد.
طاعتی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سالهای بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در اهمیت عفاف و حجاب در اسلام گفت: ازنظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد، بلکه نوعي پرده است که در روابط ميان زن و مرد وجود دارد. در اسلام، حجاب مانع گمراهي و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت حيا است. هدف اسلام از حجاب آن است که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظايف و رسالت اساسي خويش را انجام دهد.
وی یادآور شد: اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» با قرائت بیانیه و توزیع بروشورهایی با عنوان تأثیر حجاب در امنیت روانی جامعه در روز شنبه ۲۳ تیر ماه از مقابل مسجد امام حسین تا تپه باستانی ولایت شهر اقبالیه برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: سخنران این برنامه دکتر عزیزی از کارشناسان دانشگاه و حافظ کل قرآن کریم از شهر تهران می باشد.
طاعتی یادآور شد: نمایشگاه فرهنگی به استعداد شش غرفه توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی(س) بر پا خواهد شد که شامل غرفه های کودک، نقاشی، حجاب، گریمور کودکان و.... می باشد.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در پاسخ به سوال اینکه برنامه های دیگر نیز برگزار خواهد شد گفت: اجرای گروه تئاتر توسط سازمان بسیج هنرمندان ناحیه امام سجاد(ع) و به کارگردانی صادق محمدی انجام خواهد شد، از نفرات شرکت کننده به قید قرعه جوائز نفیسی اهداء و همچنین از دختران محجبه نیز تجلیل خواهد شد.
وی در خاتمه از مراسم جشن روز ملی دختر در صبح روز ۲۴ مرداد ماه سال جاری به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در شهر اقبالیه و به محوریت حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی این شهر خبر داد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها