خبرهای داغ:
در چهارمین نشست فصلی کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شاهرود

تأسیس مدارس امین نوع یک در شاهرود جدی‌تر شد

در چهارمین نشست فصلی کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سال تحصیلی جاری تأسیس مدارس امین نوع یک در شاهرود جدی‌تر شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۵۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از شاهرود، در چهارمین نشست فصلی کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سال تحصیلی جاری با موضوع ارائه گزارش سالانه فعالیت مشاورین مذهبی در مدارس و بررسی نحوه جذب آن‌ها برای سال تحصیلی پیشرو، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید
در این نشست حمید باباخانی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه کرامت، از حضور امام جمعه، مدیران حوزه‌های علمیه و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در این نشست تقدیر و تشکر نموده و به لزوم حضور مشاورین مذهبی در مدارس در راستای تربیت دینی دانش آموزان اشاره نمود.
سپس سید محمد رضا کریمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و دبیر کمیته همکاری‌ها به بیان گزارش آماری ائمه جماعات و مشاورین مذهبی بکارگیری شده در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ پرداخت و گزارش مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته برای ارتقاء کیفیت برنامه‌های مشاورین مذهبی در مدارس و نیز گزارش ارزیابی‌های صورت گرفته از روند فعالیت‌ها در ضمن سال تحصیلی ارائه نمودند.
در ادامه این جلسه سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات خود در خصوص روند فعالیت ائمه جماعات و مشاورین مذهبی در سال تحصیلی گذشته و ارائه پیشنهاداتی در خصوص بهبود روند جذب و فعالیت مشاورین در سال تحصیلی جدید پرداختند.
در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی دیدگاه‌های خود در خصوص مباحث مطرح شده ارائه نموده و رهنمود‌هایی را در خصوص رفع مشکلات و پیشبرد هر چه بهتر امور بیان کرد.
گفتنی است؛ جدی‌تر شدن تأسیس سه مدرسه امین نوع یک در شاهرود، بازنگری در نحوه جذب و ارزیابی عملکرد مشاورین مذهبی در مدارس و توجه به وضعیت معیشتی و تأمین اعتبارات جهت پرداخت حق الزحمه مشاورین مذهبی، تأکید بر برگزاری نماز جماعت در مدارس با حضور امام جماعت و معرفی حوزه‌های علمیه و رشته‌های تخصصی حوزه جهت آشنایی دانش آموزان توسط نمایندگان و اساتید حوزه از مهم‌ترین مواردی بود که در این نشست مطرح گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها