خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود:

جریان انقلابی باید جدی تر از حال حاضر در فضای هنر، نقش آفرینی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت:جریان انقلابی باید جدی تر از حال حاضر در فضای هنر، نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۷۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار گروه هنری جنت شاهرود در سخنانی با بیان اینکه از آتش به اختیار بودنتان در وادی هنر آن هم در تئاتر تشکر می کنم افزود: کار هنر کار ارزشمندی است و تاثیرات زیادی دارد. من از بچگی تعزیه خوان بودم و تاثیر این فضای تئاتر را بر مخاطب می دانم، آدم را به واقع وارد آن زمان و مکان می کند.
وی خاطر نشان کرد: انتخاب بهترین نحوه صحبت، نحوه حرکت و نحوه لباس بیننده را وارد فضای واقعی آن زمان کنید و شکل ها را رعایت کنید و بعد از رعایت شکل مهمتر از آن محتوا است، موضوعات انتخابی باید خوب باشد. هم مطالعه کنید و هم مشورت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تصریح کرد: ما در رابطه با موضوعات و محتوا، موضوعات کمی نداریم مثلاً مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی، فرار از مالیات، رانندگی و حق همسایگی فرمودند، هنوز مشکل داریم، می شود این مشکلات را با زبان هنر  بیان کرد یا مثلاً موضوعات معنوی مثل؛ نماز، مسجد.
وی با اشاره به جنگِ اقتصادی گفت: شما می توانید با زبانِ هنر در جنگ اقتصادی بسیار تاثیرگذار باشید و با وجود تزریقِ ناامیدی های فراوان، نمایش شما، نمایش امیدوار کننده باشد و ما می‌توانیم را در هنرتان نشان دهید.
وی با بیان اینکه کار بسیار خوبی است ادامه دهید افزود: نقص بچه های مذهبی و انقلابی این است که ما، در وادی هنر خوب کار نکردیم ولی دشمن بسیار برنامه ریزی شده و دقیق عمل کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها