خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان:

حفظ حجاب یک ارزش است

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان گفت: حجاب یک ارزش است و دشمن برای از میان بردن این ارزش تلاش می کند
کد خبر: ۹۰۳۶۰۹۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

فاطمه اعرابیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و روز دختر اظهار کرد: دشمن سخت در تلاش است تا ارزش های انقلاب اسلامی را از میان ببرد که یکی از آن هاحجاب بانوان است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان بیان کرد: منشأ بدحجابی را می توان تهاجم فرهنگی دشمن به کشورمان دانست که متاسفانه در نقشه خود به خوبی پیشروی کرده است ؛همچنین ابزار های دشمن در این راستا ماهواره،فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است/

وی خاطرنشان کرد: باید از طریق کارگاه های آموزشی با موضوع عفاف و حجاب به جوانان و نوجوانان اثبات کنیم که حجاب محدودیت نیست؛ چرا که اغلب نوجوانان و جوانان حجاب را مانع پیشرفت و آزادی خود می دانند.

اعرابیان ادامه داد: رعایت حجاب به بانوان شخصیت می دهد؛ به طوریکه بسیاری از افراد برجسته در زمینه های علمی،فرهنگی و هنری بانوانی محجبه هستند و رعایت این ارزش را یکی از عوامل موفقیت خود می دانند.

وی با اشاره بر اینکه عفاف و حجاب تنها خاص بانوان نیست،تصریح کرد: عفاف و حجاب مختص بانوان نیست بلکه با توجه به آیات قرآن کریم حجاب و عفاف شامل حال مردان نیز می شود؛ مردان نیز باید در پوشش ظاهری خود عفاف و حجاب را رعایت کنند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) در خصوص راهکارهای ترویج عفاف و حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: باید بتوانیم به وسیله ی نشست های تخصصی و آگاهی بخشی به مردم در راستای حفظ حجاب گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها