خبرهای داغ:
مربی نظام صالحین سپاه شاهرود:

الگوهایی همچون فاطمه معصومه باید برای نسل جوان شناسانده شود

مربی نظام صالحین سپاه شاهرود با اشاره به دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) الگویی برای همه دختران ایران اسلامی است و باید ما در این زمینه با شناساندن سیره این بانو در نسل نوجوان و جوان جامعه کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۱۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدحسین موسویان در مراسم جشن دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) که با حضور پایوران سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این یگان برگزار شد در سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصمومه و امام رضا (ع) با بیان اینکه امام رضا و خواهر مکرمه ایشان الگویی برای جامعه اسلامی ما هستند اظهار کرد: با حضور امام رضا (ع) در ایران تفکر شیعه‌ای از یک جامعیت و مهندسی فرهنگی عمیقی برخوردار شد و حضور حضرت معصومه (س) و شاهچراغ و سایر امامزادگان در غنای این مکتب و فرهنگ در کشور ما اثرگذار بود.
وی با بیان اینکه ما باید در تعمیق و بسط و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و سیره اهل بیت در جامعه کوشا باشیم افزود: امروز دشمنان می‌خواهند از راه کمرنگ کردن فرهنگ علوی و فاطمی به جامعه ما در جنگ نرم ضربه بزنند و باید همه ما هوشیار باشیم.
این مشاور مذهبی دانشگاه‌های شاهرود خاطر نشان کرد: امروز ما باید فاطمه معصومه (س) را به عنوان یک الگو برای دختران جامعه خود تبیین نماییم و سیره و زندگی و رفتار این بانو را برای نسل نوجوان و جوان بازگو و آن‌ها را با معارف غنی دینی و بزرگان دین آشنا و به سمت حجاب و عفاف هدایت نماییم.
وی با تاکید بر اینکه حضرت معصومه (س) همه جوانب یک انسان کامل را دارا بودند افزود: علم و معرفت و بصیرت و حیا و عفت و اقتدار و صبر و استقامت این بانو امروز الگویی بسیار ارزشمند برای بانوان و بویژه دختران ماست و باید ما این الگو‌ها را در جامعه بیشتر بشناسانیم تا نسل ما با شناخت درست و عمیق این الگو‌ها در جنگ نرم مغلوب دشمن نشوند.
برگزاری مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها