خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

افتتاحیه بخش نخست طرح یاوران ولایت با حضور143دانش آموز پسر

ابراهیمی عنوان کرد: افتتاح این طرح در ۲۵ تیرماه و تا ۳ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت که ۱۴۳ دانش آموز پسر و ۱۳۷ دانش آموز دختر از پایه دهم دبیرستان حضور دارند
کد خبر: ۹۰۳۶۹۳۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین افتتاحیه طرح بزرگ یاوران ولایت روز گذشته با حضور مسوولان استانی و با همکاری سپاه امام حسن(ع) استان البرز در اردوگاه محمد شهر برگزار شد.
سروان رضا ابراهیمی مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار هبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به طرح یاوران ولایت بیان کرد: افتتاح این طرح در ۲۵ تیرماه بوده و تا ۳ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت که ۱۴۳ دانش آموز پسر و ۱۳۷ دانش آموز دختر از پایه دهم دبیرستان حضور دارند و طرح بزرگ حامیان ولایت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه صاحب الامر(عج) برگزار می شود.
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این دوره با محوریت یادبود شهدای مدافع حرم در اردوگاه شهید رجایی با همکاری سپاه امام حسن(ع) شهرستان البرز واقع در محمد شهر برگزار می شود.
ابراهیمی عنوان کرد: طرح یاوران ولایت با هدف تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی و همچنین رشد و ارتقا سطح استعدادهای دانش آموزان نخبه و دارای زمینه در قالب پذیرش مسوولیت فرمانده واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان های دوره دوم متوسطه می باشد.
وی افزود: این برنامه با در نظر گرفتن راهبرد تربیت دانش آموزان در جهت تحقق جامعه اسلامی با رویکرد دانش آموز محوری و با هدف تربیت و توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی به صورت استانی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: دوره یاوران ولایت در محورهای مهارتی، تشکیلاتی و تربیتی اجرا می شود.
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان ضمن اشاره به نقش دانش آموزان به عنوان مدیران آینده کشور افزود: این اردو با رویکرد دانش آموز محوری و جهت هویت بخشی و مسوولیت پذیری دانش آموزان، برای تربیت یاوران ولایت برگزار می شود.
گفتنی است این مراسم با استقبال مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین و جمعی از مسوولان از دانش آموزان انجام شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها