خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

ترکش‌های عصر برهنگی به کشور ما نیز نفوذ کرده اسـت

امام جمعه اسدآباد گفت: عصر امروز عصر برهنگی است و متاسفانه ترکش‌های آن به کشور ما نیز نفوذ کرده اسـت.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۴۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

متاسفانه ترکش‌های عصر برهنگی به کشور ما نیز نفوذ کرده اسـتبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های این هفته شهر اسدآباد اظهار داشت: عصر امروز عصر برهنگی است و متاسفانه ترکش‌های آن به کشور ما نیز نفوذ کرده اسـت.

وی تصریح کرد: زندگی غربی بر پایه بی بندوباری و فحشا بنا نهاده شده است و این سبک منجر به تولد انسان‌هایی می‌شود که پدر آنان معلوم نیست.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه بی‌مبالاتی نفسانی عامل اصلی ترویج فحشا در جامعه است، بیان کرد: هویت پدر 10 نفری که در روز عاشورا با اسب به بدن مبارک امام حسین (ع) تاختند معلوم نبود که این اتفاق حاکی از ثمرات بد فعل‌های حرام است.

وی ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در پارک‌ها و خیابان‌ها عنوان کرد: علاوه بر نظارت خانواده‌ها لازم است دستگاه قضا و پلیس نیز به موضوع بی حجابی وارد شوند تا اثرات منفی آن از جامعه کاسته شود.

حسینی‌مجد با بیان اینکه رقاصگی دخترانی مثل مائده هژبری در اینستاگرام حاصل نبود نظارت بود، تصریح کرد: سیاست‌گذاری مسئولین و نحوه تربیت پدران و مادران نقش موثری در تربیت بانوان جامعه دارد.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به برپایی میز خدمت در مسجدجامع اسدآباد اشاره کرد و گفت: فرماندار اسدآباد با انجام این حرکت قدم بزرگی در راستای فرمایشات رهبری برداشته است.

امام جمعه اسدآباد ضمن تاکید بر تداوم این حرکت‌ها تصریح کرد: گفتگوی مستقیم مابین مردم و مسئولین از بسیاری مشکلات خواهد کاست.

حسینی مجد در ادامه به سفر مفتضحانه ترامپ به اروپا نیز اشاره‌ و عنوان کرد: اعتراضات مردمی کشورهای میزبان نشان داد که آمریکا دیگر کدخدا نیست و موج اعتراضات مردمی اخیر نشان داد ابهت آمریکا در هم شکسته شده اسـت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات