کاروان زیر سایه خورشید در آستانه میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به دیدار زندانیان اردبیل رفتند و این مراسم بصورت باشکوه در مرکز زندان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۹۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
میزبانانی که اشک میهمانان را در آوردند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کاروان زیر سایه خورشید در آستانه میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به دیدار زندانیان اردبیل رفتند و این مراسم بصورت باشکوه در مرکز زندان اردبیل برگزار شد.

میتوان گفت که امروز یکی از بهترین روز‌های زندگی آن‌ها بود، این مراسم وصف ناپذیر یکی از برنامه‌هایی بود که میزبانان حتی اشک میهمانان را هم درآوردند بطوری که زندانیان از سلول‌های مختلف به پا ایستاده و در یک جا جمع شده بودند تا ضامن آهو، ضامن آن‌ها هم باشد.

آن‌ها یک دنیا حرف برای گفتن داشتند که از چشمان خیسشام معلوم بود و سکوت آن‌ها بوی غم می‌داد و مشخص بود که درد دلشان را در دلشان بیان می‌کنند تا تنها آقا امام رضا (ع) بشنود.

بعد از اتمام برنامه استقبال از زندانیان بلافاصله سراغ خانواده‌ای در یکی از محلات اردبیل رفتیم تا بتوانیم رضایت آزادی یک نفر را جلب کنیم.

این اقدام و حضور خادمان باعث شد که آن‌ها مهلت بخواهند تا در خصوص بخشش طرف مقابل تامل و تفکر کنند و امیدواریم با بخشش و گذشتشان زندگی دوباره‌ای را برای آن زندانی و خانواده اش ببخشند.
ارسال نظرات