تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه ۲ و فرمانده گردان بیت المقدس حوزه ۲ سپاه یاسر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه ۲ و فرمانده گردان بیت المقدس این حوزه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۱۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد قاصدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر و مسوول حفاظت اطلاعات ناحیه و همچنین فرماندهان حوزه‌های یک و سه یاسر و نیز فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های زیرمجموعه این حوزه برگزار شد، «ستوان یکم پاسدار حامد خزیمه» به عنوان فرمانده جدید حوزه ۲ یاسر و «حجت الاسلام و المسلمین تورج علیدوست» بعنوان فرمانده گردان بیت المقدس این حوزه معرفی شدند.

سرهنگ دوم پاسدار محمد قاصدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به هشدار‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و... نفوذ کرده است و هیچ کس منکر این واقعیت نیست. هرجا بصورت دقیق به فرمایشات ایشان عمل نکردیم، ضربه خوردیم. لازمه موفقیت این است که بصیرت خود را حفظ کرده و افزون‌تر کنیم و فرمایشات گهربار ایشان را به هر صورت ممکن پیگیری و رصد کنیم.

قاصدی با توجه به اهمیت گردان‌های بسیج گشت‌های محله محور، اردو‌های جهادی و... یکی از مطالبات مهم خود را از فرمانده جدید حوزه ۲ و مسوول محترم گردان بیت المقدس، ایجاد ارتباط بیشتر بین بسیج و مردم برشمرد.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات ارزنده‌ی «برادر بسیجی محسن ذاکر» فرمانده اسبق این حوزه تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها