خبرهای داغ:
شهردار شاهرود:

تعامل مدیریت شهری و سپاه سبب توسعه فرهنگی

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در سطح شهر توسط مدیریت شهری با جدیت دنبال می شود، گفت: مدیریت شهری نیازمند انسجام، علم، وحدت و تلاش جهادی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۲۰۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محل اتاق فرماندهی در راستای انتصاب فرماندهی جدید، با بیان اینکه خدمت به مردم ارزش اجتماعی است، افزود: تعامل مدیریت شهری و سپاه ناحیه شهرستان سبب توسعه فرهنگی خواهد شد.
وی ضمن این مطلب که ارتباط موثر این دو نهاد می‌تواند نتایج فرهنگی بالایی را در شهر رقم زند، ابراز داشت: تعامل و اقدامات مدیریت شهری و نهادی، چون سپاه می‌تواند به نحوی صورت پذیرد که از مسائل فرهنگی شهر صیانت شود.
شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه از طریق تصمیم گیری‌های و برنامه ریزی‌های اصولی در عرصه مدیریت شهری می‌توان زمینه توسعه شهری و رضایتمندی شهروندان را محقق ساخت، اظهار داشت: در این رابطه لازم است که دستگاه‌های مسئول و مرتبط، با یکدیگر تعامل و همکاری مطلوبی داشته باشند تا فرایند‌ها تسهیل شده و روند توسعه فرهنگی شهری با سرعت بیشتری پیش روند.
احمدی از آمادگی و برنامه ریزی واحد زیبا سازی این شهر در راستای طرح استقبال از محرم خبر داد و اعلام داشت: سردیس‌های تعدادی از سرداران شهید شهر در قسمت‌های مختلف شاهرود نصب خواهدشد.
وی با بیان اینکه با همکاری مدیریت شهری گروه نمایشگاهی عاشورا بدشت در شاهرود برگزار خواهد شد، عنوان داشت: امیدواریم با نگاه حمایتی سپاه و بسیج بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و تحقق توسعه فرهنگی شهر گام‌های بلندی را برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها