خبرهای داغ:
معاون امور اجتماعی استاندار خبر داد:

راه اندازی سامانه طلاق در قزوین

بیدخام گفت: سامانه طلاق هفته آینده در قزوین افتتاح می شود و پس از ان در آینده نزدیک در شهرهای آبیک و تاکستان و البرز هم راه‌اندازی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۳۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استاندار، در جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری آسیب های اجتماعی که با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد بیان کرد: 
با توجه به کاهش چشمگیر آمار طلاق در سال گذشته استان قزوین، رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کرد.
وی گفت: همه دستگاه‌ها و مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش دارند و برای تسهیل در امور مربوط به طلاق سامانه تصمیم(طلاق) راه اندازی می شود.
معاون امور اجتماعی استاندار اظهار کرد: در سامانه تصمیم، با ورود مراجعان به سیستم ثبت نام، آنها وارد چرخه مشاوره و مددکاری می‌شوند که این امر مزیت های زیادی را به همراه دارد که می توان به رتبه بندی عواملی که در خانواده موجب طلاق می شود اشاره کرد.
بیدخام عنوان کرد: در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، بهزیستی، دادگستری، شهرداری و آموزش و پرورش با یکدیگر همکاری دارند و کاهش طلاق یکی از سیاست های اصلی دستگاه متولی رفاه و امنیت اجتماعی می باشد.
وی افزود: سامانه طلاق هفته آینده در قزوین افتتاح می شود و پس از ان در آینده نزدیک در شهرهای آبیک و تاکستان و البرز هم راه‌اندازی افتتاح خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: انتظار می رود با راه اندازی سامانه طلاق، همه دستگاه ها با همکاری بین بخشی، بتوانند در کاعش معضلات آسیب های اجتماعی و به ویژه طلاق گام موثری را در این جهت بردارند. 
در پایان این جلسه، مصوباتی جهت همکاری همه دستگاه ها در کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین تمرکز بر روی آموزش های پیش از ازدواج جهت تحکیم خانواده ایجاد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها