امام جمعه ایلام گفت: مدیران نجومی و سرمایه داران و مرفهین بی درد هرگز نمی‌توانند برای نجات اقتصاد بیمار کشورنسخه بپیچند.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۱۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تحولات بازار ارز و سکه و به تاراج رفتن میلیاردها دلار و سکه از ذخایر کشور توسط سوداگران کودتای اقتصادی و براندازی درون نظام بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: در کودتای اقتصادی که در داخل در حال انجام است قطعا تحریم‌ها و تجدید آنها بهانه‌ای شد که غارتگران منابع گروه خاص و وابستگان به مسؤولین ضربه نهایی و جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد کنند و میلیاردها تومان به جیب بزنند.

وی ادامه داد: در این میان قشرهای فقیر و متوسط جامعه قربانیان چند جانبه نظام اقتصادی کشور هستند ، اولین گام در برخورد با اخلالگران اقتصادی و سالم سازی نظام اقتصادی کشور اطلاع رسانی و شفافیت مالی است که می‌تواند جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد و در رسیدگی به جرم مفسدان اقتصادی مرتبط با مسؤولین بدون هیچ ملاحظه‌ای تسریع شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: باید در نظامی که ولی فقیه در راس آن است کمترین فساد اختلاس پذیرفتنی نیست و اگر اتفاق افتاد بزرگترین خیانت و گناه نابخشودنی است.

اولویت در جنگ اقتصادی مقابله مدبرانه با دشمن است

لطفی تصریح کرد: اولویت در جنگ اقتصادی مقابله مدبرانه با ترفندهای اقتصادی دشمن است. امروز کشور ایران با تهاجم گسترده اقتصادی مواجه است و باید بپذیریم که آماج جنگ عظیم اقتصادی دشمن قرار گرفته‌ایم و چاره‌ای جز اولویتبندی راهکارهای دفاع نداریم.

خطیب جمعه ایلام گفت: موضع مقتدرانه رئیس جمهور در برابر زورگویی‌ها آنهم پس از همه بدعهدی‌ها در برجام خواسته عمومی مردم شجاع است ، رئیس جمهور در واقع در این مواضع اخیر در جایگاه سخنگوی عموم مردم کشور را برعهده داشته و به خاطر دفاع از منافع ملی کشور مورد تائید و حمایت آحاد مردم است و قطعا در نهایت در نبرد اقتصادی سیاسی و احیانا نظامی با آمریکا پیروزی نهایی از آن ملت شریف ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: البته علت اصلی تهدید دشمن و زوزه کشیدن او شکست‌های بزرگ  در سوریه ، یمن ، عراق و افغانستان و لبنان است و پیروز اصل این نبرد و شکست تکفیری‌های داعش رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و تریبون مطالبات مردم و رهبری معظم است

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نمازجمعه قرارگاه فرهنگی و تریبون مطالبات مردم و رهبری معظم است ، امام راحل می‌فرمایند نماز جمعه بزرگترین اجتماعات است و امروز در ایران محل اجتماعات میلیون‌ها ایرانی با تقوی انقلابی و متعهد است.

وی ادامه داد: نماز جمعه یک قرارگاه است ، قرار ایمان، قرار تقوی، قرارگاه بصیرت ، قرارگاه اخلاق. اکنون ما در جنگیم جنگی که نظامی نیست بلکه جنگ معنوی و ایمانی و سیاسی است.

ناکام گذاشتن جنگ اقتصادی نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد  

خطیب جمعه ایلام گفت: ناکام گذاشتن جنگ اقتصادی نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد ، مدیران نجومی و سرمایه داران و مرفهین بی درد هرگز نمی‌تواند برای نجات اقتصاد بیمار نسخه بپیچند.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت برای حل بحران اقتصادی باید متشکل از مدیران پاک توانمند و دارای روحیه انقلابی و تفکر جهادی باشد.

شکست گروهک منافقین در عملیات مرصاد

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد تحت عنوان فروغ جاویدان درس عبرتی برای دشمنان بود که هرگز به ملت ایران حمله نکنند.

وی ادامه داد: منافقین با شعار امروز مهران فردا تهران با پشتیبانی رژیم بعث عراق و آمریکا و اسرائیل به شهرهای مرزی مهران و قصر شیرین و سرپل ذهاب توسط صدها تانک و نیروی هوایی ارتش عراق تصرف کردند و به خیال خام خود مورد استقبال قرار می‌گیرند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما با وحدت ملی و همبستگی و یکپارچگی آحاد ملت می‌توان هر توطئه‌ای را خنثی کرد .

 

 

ارسال نظرات