سید ساجد یعقوبی
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل،
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: گفت: ۲۸ نمازخانه آموزشگاهی در پروژه‌های نیمه تمام در حال آماده سازی است که به زودی به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۰۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دولت لطفی با اشاره به تعامل خوب و سازنده نوسازی و آموزش و پرورش استان اردبیل در سال‌های اخیر، اظهار داشت: تا پایان سال ۹۷ تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه تمام به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه استارت پروژه‌های آموزشی با آموزش و پرورش است و اجرای آن‌ها را نوسازی بر عهده دارد، از مدیران و روسای نواحی و مناطق استان خواست تا قبل از اجرای پروژه‌های آموزشی مشکلات اولیه از جمله صدور پروانه و ... حل شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، با تاکید بر پاسخ سریع به بخشنامه‌های ارسالی خاطر نشان کرد: این بخشنامه‌ها حاوی اطلاعات آماری است که در سطح کشور جمع بندی می‌شود تا اعتبارات استان بر آن اساس تخصیص داده شود.

وی همکاری با عوامل طرح فرهنگی هجرت را خواستار شد و ادامه داد: در نگهداشت مدارسی که توسط خیرین مدرسه ساز بنا شده است اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

لطفی همچنین از خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس به ارزش ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این تجهیزات در هفته دولت طی کاروانی به مناطق و نواحی ارسال خواهد شد.
ارسال نظرات