خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

نیاز اساسی امروز همه جامعه تعقل و تفکر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: نیاز اساسی امروز همه جامعه تعقل و تفکر است.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۷۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در دیدار و سرکشی مجموعه نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان که از حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیة الله (عج) شهرستان سمنان انجام شد گفت: امروز در شرایط کشور یکی از چیز‌هایی که به آن نیاز داریم صبر و استقامت در برابر مشکلات است که در آموزه‌های دینی ما مسلمانان به آن خیلی تاکید شده است؛ و نمونه بارز این صبر و استقامت را در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی از مردم ایران اسلامی به یاد داریم که تک و تنها با کل دنیا مقابله کردند و پیروز شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس خیلی از جوان‌ها خود را ساخته بودند که از آن تعداد عده‌ای شهید شدند و عده‌ای نیز باقی ماندند و به ادامه راه جهاد خود در سازندگی ایران اسلامی و عرصه‌های دیگر وارد شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین راسخی با اشاره به توان بالای جوانان افزود:امروز وظیفه همه ما و به خصوص شما جوانان ادامه دادن راه و مسیر شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است؛ که البته بسیار مشکل و سخت است، زیرا هم باید خودمان را بسازیم هم دیگران را. اول باید به خودسازی توجه ویژه داشته باشیم و سپس به سراغ کادر سازی برویم.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) که می‌فرمایند: «عقل تحمل مشکلات و ناملایمات و همچنین دشمن شناسی است» گفت::تعقل و تفکر نیاز اساسی همیشگی برای انتخاب درست مسیر و راه است و باعث ایجاد بصیرت و آگاهی و سربلندی در پایان راه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها