نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با اشاره به این که نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است بیان کرد: اهمیت به این مسئله در حال حاضر باید مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۷۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با عشایر ایل شاهسون اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به قشار زحمتکش و تلاشگر عشایر برای ما یک مولفه اساسی و مهم است و در این زمینه اهمیت به مطالبات عشایران یک اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است بیان کرد: اهمیت به این مسئله در حال حاضر باید مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار بگیرد تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام شود و بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیچ توجیهی در خصوص ضعف مدیریت در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه عشایری پذیرفته نیست و هر کس از خود ضعف نشان دهد باید از پست خود کناره‌گیری کند چرا که با توجه به اهمیت مسئله باید قدرت در دست افراد توانمند و کاردان قرار بگیرد.

عاملی تصریح کرد: اهمیت به مسئله بهداشت دام‌ها توسط حضور مستمر اکیپ های دامپزشکی در این مناطق نیز یک اولویت اساسی و مهم است چرا که تمامی دارایی عشایر به دام‌هایشان مربوط است و در این زمینه انجام برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم اولویت اساسی تا مشکلی در کسب درآمد برای این قشر به وجود نیاید.

وی ضمن اشاره به خدمات شایسته مدیران استانی در امر رسیدگی به امور قشر عشایری استان اظهار کرد: خوشبختانه در حاضر مشکلات آب شرب در بسیاری از ییلاقات برطرف شده که بنده از تلاش و زحمات انجام یافته در این زمینه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار