سید ساجد یعقوبی
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همچنان که نوجوانان و جوانان مشتاق حضور در فضای مجازی هستند باید زیرساخت‌های لازم در خصوص ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی برای کار‌های تبلیغی مهیا باشد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۸۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در نشست آموزشی «معارف نماز» با رویکرد شیوه‌های دعوت به نماز در کانون انتظار سبز مسجد قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: آگاهی بخشی در حوزه نماز از اولویت‌های مهم کانون‌های مساجد برای متربیان است.

وی، تصریح کرد: در مسئله تربیت معنوی باید با اتکا به معارف نماز بتوانیم درک درستی از شبهات ایجاد شده در این حوزه حرف بزنیم و جامعه مشتاق جوابگویی معقول در این زمینه است.

سقاء، افزود: اقامه نماز و برپایی آن فضیلت‌های بسیاری دارد که با اطلاع رسانی این معارف می‌توانیم نوجوانان و جوانان در برابر تهدید‌های جنگ نرم مصون کنیم.

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که فعالان کانون‌های مساجد ویژه برنامه‌های متعددی در خصوص ترویج فرهنگ نماز دارند، ادامه داد: آشنایی با معارف نماز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، یادآور شد: همچنان که نوجوانان و جوانان مشتاق حضور در فضای مجازی هستند باید زیرساخت‌های لازم در خصوص ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی برای کار‌های تبلیغی مهیا باشد و فعالان کانون‌های مساجد در این زمینه نیز باید برنامه ریزی‌های داشته باشند.
ارسال نظرات