خبرهای داغ:
رئيس سازمان مدارس غيردولتی و توسعه مشاركت های مردمی و خانواده:

مدارس غیردولتی در استان باید به رشد 12 درصد دست یابد

زینی وند گفت: در مدارس غیر دولتی برخلاف کمک های مدیرکل آموزش و پرورش و برنامه ریزی های هدفمند، رشد مدارس غیردولتی به 10 درصد رسیده است اما از میانگین کشوری عقب تر است و تا پایان امسال بر اساس برنامه ششم توسعه باید به 12 درصد دست یابد.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مجتبی زينی وند معاون وزير آموزش و پرورش و رئيس سازمان مدارس غيردولتی و توسعه مشاركت های مردمی و خانواده، چهارشنبه در دیدار با استاندار قزوین بیان کرد: حضور استاندار زاهدی در قزوین، نقطه عطفی برای مردم و مسوولان استان می باشد و قطعا نقش موثری در پیشرفت و توسعه استان در این دوره ایفا خواهد کرد.
وی گفت: در مدارس غیر دولتی برخلاف کمک های مدیرکل آموزش و پرورش و برنامه ریزی های هدفمند، رشد مدارس غیردولتی به 10 درصد رسیده است اما از میانگین کشوری عقب تر است و تا پایان امسال بر اساس برنامه ششم توسعه باید به 12 درصد دست یابد.
معاون وزير و رئيس سازمان مدارس غيردولتی اظهار کرد: با نظارت مدیرکل آموزش و پرورش استان برنامه ریزی های جهت اجرای کارگروه هایی در استان ها برای پوشش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطقی که مدارس کم است تشکیل شود.
زینی وند عنوان کرد: استان قزوین در خصوص زمین ها با کاربری های آموزشی با مشکلاتی مواجه است. بیش از 75 درصد مدارس غیردولتی استان قزوین استجیاری بوده، 13 درصد نوساز و 17 درصد ساختمان خریداری شده است و 70 درصد مدارس استان، استاندارد لازم را ندارد.
معاون وزير و رئيس سازمان مدارس غيردولتی افزود: مشکلی که بیش از 10 سال پیش از دولت دهم وجود داشت زمین های کاربری آموزشی بود که هم شهرداری ها و مسکن و شهرسازی این زمین ها را فریز کردند و از کاربری اصلی خود خارج کردند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها