آیت الله علم الهدی:

طرح ولایت آمادگی دانشجویان برای سربازی ولایت است/ دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال مستاصل کردن مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: دشمن در جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را مستاصل و درگیر جریانی کند که دیگر دفاع از نظام در اولویت آن‌ها نباشد
کد خبر: ۹۰۴۲۰۷۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان بسیجی طرح ولایت استان خطاب به دانشجویان اظهار داشت: شما جوانان افسران جنگ نرم هستید و طرح ولایت طرحی است برای سرباز‌سازی ولایت. دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در عرصه سربازی باید در این طرح آماده شوند.

وی ادامه داد: تهاجم دشمن در جنگ نرم فقط به موضوع فرهنگ خلاصه نمی‌شود بلکه شامل بعد سیاسی، اقتصادی نیز هست. دشمن می‌خواهد ما در جنگ نرم مستأصل شویم و با هدف تسلیم و تسلط و براندازی با ما مبارزه می‌کند.
 
امام جمعه مشهد اظهار داشت: دشمن در بعد سیاسی جنگ نرم ناامید شده است، چراکه تجربیات ناموفقی مانند فتته ۸۸ و تظاهرات سال ۷۸ دارد، اما دو بعد اقتصادی و فرهنگی در جنگ نرم وجود دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه امروز نسل سوم و چهارم انقلاب مورد تهاجم جنگ فرهنگی دشمن قرار گرفته‌اند، گفت:  اگر سفره دین از زیر پای این نسل جمع شود در این نسل‌ها مقاومت و دفاع از انقلاب و نظام از بین می‌رود.
 
وی افزود: در بُعد اقتصادی هم دشمن می‌خواهد مردم را مستاصل و درگیر جریانی کند که دیگر دفاع از نظام در اولویت آن‌ها نباشد، بنابراین مسائل و مشکلات معیشتی هر آدمی را در جریان هدف به زانو درمی‌آورد.

علم الهدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند اما مسئولان و مردم چنانکه شایسته بود در این موضوع همکاری نکردند و اکنون در حال جنگ نرم با دشمن هستیم و این جنگ بدتر و شدیدتر از جنگ سخت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها