کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «بسیج»:

هشدار رییس جمهور کشورمان به ترامپ به نمایندگی از همه ملت ایران بود

کارشناس ارشد مسائل سیاسی بیان داشت: هشدار رییس جمهور در پاسخ به تهدیدات ترامپ به نمایندگی از همه ملت ایران اعم از سلایق سیاسی، اقوام و مذاهب و شخصیت‌های سیاسی و نظامی بود.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۸۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
جعفر قناد باشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: طی چهار دهه گذشته شاهدیم که سیاستمداران آمریکائی برای اجرای سیاست‌ها و پیشبرد راهبرد‌های خود در جمهوری اسلامی ایران متوسل به تفرقه و اختلاف‌افکنی می‌شوند و تجربه ثابت کرده که هرکجا وحدت بین شخصیت‌ها و اقوام و مذاهب در کشور شکل گرفته توطئه دشمن نیز خنثی شده است.

وی تصریح کرد: امروز ایران و آمریکا در تقابل شدید هستند و این تقابل به آخرین درجه شدت خود رسیده و آن‌ها هم عنوان کردند که به دنبال مقابله با نقوذ انقلاب اسلامی در منطقه و در نهایت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، لذا در چنین شرایطی طبیعی است که تنها راه نجات کشور وحدت و انسجام ملی است.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: در شرایطی که دشمن برای پیشبرد اهداف خود در داخل به دنبال تفرقه و اختلاف افکنی است وحدت شخصیت‌های سیاسی و نظامی در کشور مانع نفوذ و اجرای سیاست‌های خصمانه آمریکا خواهد شد.

وحدت شخصیت‌ها و اقوام مانع اجرای نقشه دشمن می‌شود

قنادباشی با بیان اینکه احتمال تجاوز نظامی دشمن تقریبا به صفر رسیده، افزود:جمهوری اسلامی ایران در این یک دهه گذشته به بالاترین قدرت بازدارندگی در امور دفاعی و نظامی رسیده و این مولفه مهم باعث عقب نشینی دشمن شده لذا با ترفند‌های مختلف از جمله تهدید و تحریم جنگ اقتصادی را به راه انداخته تا با تفرقه بین ملت و مسئولین و همچنین شخصیت‌های نظامی و سیاسی اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: وحدت میان اقوام و مذاهب و شخصیت‌های سیاسی و نظامی در داخل کشور علاوه بر قدرت بالای استحکام داخلی مانع نفوذ دشمن و نقشه هایش مبتنی بر کاهش توان ایران در این جنگ اقتصادی خواهد شد.

هشدار رییس جمهور کشورمان به ترامپ به نمایندگی از همه ملت ایران بود

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تمجید مواضع اخیر رییس جمهوری در قبال تهدیدات آمریکا گفت: هشدار رییس جمهور در پاسخ به تهدیدات ترامپ به نمایندگی از همه ملت ایران اعم از سلایق سیاسی، اقوام و مذاهب و شخصیت‌های سیاسی و نظامی بود.

قنادباشی اضافه کرد: رییس جمهوربه توانمندی‌ها و قابلیت‌های جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که چگونه در دهه‌های گذشته ناکارآمدی‌های زیادی برای روسای جمهور سابق آمریکا به همراه داشته که همگی منتهی به شکست شده است.

وی گفت: زمانی که کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا به دنبال اجرای قانون داماتو بود، اما به ایران که رسید عقب نشینی کرد و این برگرفته از اقتدار ایران در سایه وحدت و همدلی بود.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی بیان کرد: هشدار رییس جمهور کشورمان به ترامپ به این معنا بود که با خصومت ورزی و سیاست‌های خصمانه خود موقعیت آمریکا را بیش از این به خطر نیندازد کما اینکه امروز آمریکا منفورتر و منزوی‌تر و شکننده‌تر از گذشته شده و لذا به ترامپ توصیه می‌کنیم از رفتار‌های روسای جمهور سابق ایالات متحده عبرت بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها