در آستانه ۱۶ مردادماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، جهادگران واحد استان اردبیل با حضور در گلزار شهدای "بهشت فاطمه" اردبیل با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۹۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل در این مراسم که باحضور رئیس و جمعی از معاونان و مدیران جهاددانشگاهی ‌استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با اهدای گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه و زیارت‌نامه شهدا، به مقام شامخ شهیدان انقلاب ادای احترام کردند.

همچنین جهادگران جهاددانشگاهی با حضور بر سر مزار دانشجوی شهید دکتر "منصور میرزانمدی"، یکی از اعضای فعال جهاددانشگاهی، یاد و نام این شهید والامقام را گرامی داشتند.

در این مراسم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی و 16 مرداد، سالروز تشكيل جهاددانشگاهي تصریح کرد: ما باید با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان‌های شهدای گرانقدر و با وحدت، عزم ملی و مدیریت جهادی برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنیم.
 
جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

مهران اوچی اردبیلی با بیان این‌که جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل همواره متعهد به آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی هستند افزود: شهدا مایه افتخار این سرزمین هستند و با اتکاء به خداوند متعال و شجاعت خویش نقش مهمی در کشور ایفا کردند به همین خاطر ما باید برای ادامه راه این شهیدان و سرافرازی کشور، تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی شهید منصور میرزانمدی را از جهادگران تلاشگر عنوان و تصریح کرد: این شهید والامقام دو بار از سوی جهاددانشگاهی به جبهه اعزام شد و در آن‌جا به وضعیت مجروحین رسیدگی کرد و به خاطر آگاهی و روحیه خستگی ناپذیرش، زمانی که انترن بود وظیفه دستیار جراحان متخصص به او واگذار گردید.

اوچی اردبیلی ادامه داد: شهید میرزانمدی در حال گذراندن دوره آخر انترنی بود که ارائه خدمات در پشت جبهه را صلاح ندانست و داوطلبانه عازم خط مقدم شد و در بیست و پنجمین روز از دی‌ماه سال 1366 در منطقه نقده به فیض شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات