خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

شرکت جوان سیر ایثار رسالت خدمت رسانی به آحاد مردم را بر عهده دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: شرکت جوان سیر ایثار وظیفه خدمت رسانی به بسیجیان و آحاد مردم را دارد و این شرکت در چشم انداز خود ارتقای کیفیت خدمت رسانی به بسیجیان و از طرفی توجه به امکانات و تجهیزاتی که در اختیار بسیج باشد برای بهبود کیفیت خدمت را مدنظر دارد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۱۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

علی خالقیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شعبه شرکت جوان سیر ایثار شهرستان شاهرود اظهار داشت: در این آیین حضور پرخیر و برکت محمد حسن دهقان مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار  کشور را در شهرستان شاهرود داشتیم وهمچنین ایشان از شعبه شرکت جوان سیر در شهرستان های شاهرود و سمنان نیز بازدیدی داشتند.

وی افزود: شرکت جوان سیر ایثار وظیفه خدمت رسانی به بسیجیان و آحاد مردم را دارد و این شرکت در چشم انداز خود ارتقای کیفیت خدمت رسانی به بسیجیان و از طرفی توجه به امکانات و تجهیزاتی که در اختیار بسیج باشد برای بهبود کیفیت خدمت را مدنظر دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: با توجه به سفر ایشان به استان پیشنهاد کردیم که شعبه ای دیگر در استان راه اندازی شود و این پیشنهاد را پذیرفتند که یا در دامغان و یا گرمسار با توجه به ظرفیت ها این شرکت راه اندازی شود.

خالقیان بیان کرد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار  کشور در کنار این بازدید از شرکت عقاب افشان بازدید کردند.

وی با توجه به اینکه رئیس بنیاد  تعاون بسیج استان سمنان است نیز در خصوص خدمات این بنیاد گفت: بنیاد تعاون بسیج دارای چند موسسه است که یکی از آنها شرکت جوان سیر ایثار است و در کنار آن، موسسه درمان بسیجیان را نیز داریم که وظیفه بیمه و درمان بسیجیان را پیگیر می شود و  در حال حاضر تعداد بسیاری از بسیجیان عضو این موسسه هستند و همچنین در کنار آن موسسسه علمی را داریم که وظیفه ارتقای سطح کیفی علمی بسیجیان را دارد و بانک مهر اقتصاد هم که خدمت رسانی به بسیجیان که با وام های خوداشتغالی و قرض الحسنه را انجام می دهد و موسسات دیگر.

خالقیان خاطرنشان کرد: به دنبال راه اندازی کلینیک دندانپزشکی را در سمنان هستیم.

خاطرنشان می شود: در این آیین از زحمات گرزین مدیرعامل اسبق تقدیر و دین پرور به عنوان مسئول جدید شرکت جوان سیر ایثار سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها