معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تمام ابزار و توان خود و صرف هزینه‌های بسیار زیاد به دنبال نفوذ فرهنگی در میان نیرو‌های جوان و نوجوان کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۲۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
دشمنان انقلاب به دنبال نفوذ فرهنگی در میان نیرو‌های جوان و نوجوان کشور هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تمام ابزار و توان خود و صرف هزینه‌های بسیار زیاد به دنبال نفوذ فرهنگی در میان نیرو‌های جوان و نوجوان کشور هستند و با این کار اسلام، انسانیت و اخلاق تبلور یافته در انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند و باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار بود.

وی از حضور بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز پسر و دختر بسیجی از مناطق نوزده گانه استان اردبیل در طرح یاوران ولایت خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف تربیت دانش‌آموزان بسیجی برای تصدی فرماندهی واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی پیشگامان در استان برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و نیرو‌های جوان و انقلابی را تربیت کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با گذراندن کلاس‌های آموزشی به عنوان فرمانده واحد بسیج مدرسه فعالیت خود را شروع می‌کنند.

عبدی با اشاره به اینکه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحقق منویات رهبری معظم انقلاب و اهداف عالی سازمان بسیج دانش آموزی مسئولیت فرماندهی واحد‌های مقاومت در مدارس به دانش آموزان مستعد بسیجی واگذار می‌شود، بیان کرد: دانش آموزان بسیجی با فرماندهی واحد‌های پیشگام، تمرین مدیریت کرده و خودشان را برای مدیریت آینده کشور آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: این طرح آموزشی با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار می‌شود و از هیچ تلاشی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این طرح دریغ نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره از اردوی تربیتی و فرهنگی یاوران ولایت را، دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، برگزاری شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی و ورزشی دانست و عنوان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و آموزش مدیریتی دانش‌آموزان در مدارس به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی از اولویت‌ها و اهداف مهم برپایی این دوره از اردوی تربیتی طرح یاوران ولایت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار