فرمانده انتظامی خلیل آباد:

مامور وظیفه شناس خلیل آبادی ۸۳۴ میلیون ریال پول را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از صحت عمل مأمور وظیفه شناس و امانت دار این یگان خبر داد و گفت: مامور وظیفه شناس خلیل آبادی با پیدا کردن یک عدد کیف حاوی مدارک، پول نقد، چک و چند قطعه کارت عابر بانک با رمز‌های مربوطه به مبلغ ۸۳۴ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ولی الله غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: احدی از کارکنان این یگان حین گشت زنی و برقراری امنیت در محدوده میدان مرکزی این شهرستان، سه عدد کیف مدارک حاوی ۱۵ فقره چک به مبلغ ۶۵۴/۶۰۰/۰۰۰ ریال و یک عدد کارت عابر بانک حاوی مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/ ۱۷۶ ریال و مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/ ۴ ریال وجه نقد و سایر مدارک شناسایی را پیدا می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بررسی به عمل آمده از مدارک پیدا شده، صاحب چک‌ها شناسایی و پس از بررسی دقیق و تنظیم صورت‌جلسه، چک‌ها و سایر اموال تحویل وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد با اشاره به مبالغ چک‌ها تصریح کرد: احساس مسئولیت این مأمور وظیفه شناس باعث شد تا تابستان گرم به کام این هم‌وطن شیرین شود.

وی در پایان اذعان کرد: خدمت به شهروندان را توفیق بزرگی می‌دانیم و توان خود را برای آرامش، آسایش و امنیت شهروندان و مسافران به کار می‌گیریم.

گفتنی است، صاحب چک‌ها از امانت‌داری، صداقت و عملکرد کارکنان پلیس قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها