خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد:

تریبون نماز جمعه محلی مناسب برای پیگیری مطالبات مردم

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: تریبون نماز جمعه محل مناسبی برای پیگیری امورات اقتصادی، معیشتی و نیز بیان مطالبات مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۴۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جلسه شورای اداری و ستاد نماز جمعه شهر اسفرورین با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، اظهار کرد: ائمه جمعه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همگام و همراه دولت خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه متعلق به تمامی اقشار جامعه است، افزود: تریبون نماز جمعه محل مناسبی برای پیگیری امورات اقتصادی، معیشتی و نیز بیان مطالبات مردم است و اقشار مختلف مردم باید بتوانند شاهد بیان دغدغه های خود از این تریبون مقدس باشند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: سخنرانی پیش از خطبه ها و اقداماتی که در حاشیه نماز جمعه می توان انجام داد محل مناسبی است که مردم به ویژه قشر جوانان و مطالبه گر به بیان دغدغه های خود بپردازند و درخواست های خود را به سمع و نظر مسئولان و دست اندرکاران برسانند.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی دو کلیدواژه ای است که می توان با تکیه بر آنها بر مشکلات و معضلاتی که دشمنان داخلی و خارجی برای مردم رقم زده اند فائق آمد که امیدواریم این مهم به بهترین شکل ممکن رقم بخورد و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشیم.
وی گفت: امروزه شاهد این هستیم که اتاق جنگ آمریکا وزارت خزانه‌داری آمریکاست و باید در مقابل این اتاق جنگ با استراتژی خاص خود اقدام کنیم که امیدواریم مسئولان ذیربط با تلاش و کوشش و با همراهی مردم بتوانند به نحو احسن در مقابل آنها ایستادگی کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها