امام جمعه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:

چرا رئیس جمهور با مردم سخنی در خصوص مشکلات اقتصادی نمی‌گوید؟ / هیچ عقل سلیمی مذاکره مجدد با آمریکا را جایز نمی‌داند

امام جمعه درگز گفت: مردم نیاز دارند تا مسئولین به جمع آن‌ها آمده و در مورد مسائل و مشکلات روز کشور به صورت شفاف توضیح دهند؛ چرا رئیس جمهور محترم در این خصوص سخنی با مردم نمی‌گوید و سرداران به جای اقتصاد دان‌ها باید وارد میدان شوند
کد خبر: ۹۰۴۳۵۰۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: این روز‌ها دشمن با تمام قوا در حال تلاش است تا مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت دلار را دست مایه‌ای برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام، فشار بر مسئولین برای تسلیم شدن در برابر خواست مستکبرین و القای غیر قابل حل بودن مشکلات قرار دهد.

وی تاکید کرد: در این که بخش اندکی از مشکلات کنونی کشور مربوط به تحریم است شکی وجود ندارد، اما بخش عمده مشکلات به بی تدبیری و سهم خواهی برخی مسئولین اجرایی و سیاست‌های غلط و شکست خورده اقتصادی آن‌ها باز می‌گردد که لازم است با این افراد برخورد انقلابی صورت گیرد.

امام جمعه درگز افزود: مردم نیاز دارند تا مسئولین به جمع آن‌ها آمده و در مورد مسائل و مشکلات روز کشور به صورت شفاف توضیح دهند؛ چرا رئیس جمهور محترم در این خصوص سخنی با مردم نمی‌گوید و سرداران به جای اقتصاددان‌ها باید وارد میدان شوند؟ اگر مردم ببییند مسئولین با آن‌ها در تحمل فشار‌های اقتصادی همراه شده اند، قطعا مشکلات را به جان می‌خرند، اما اوضاع آقازاده‌ها بیانگر این است که هیچ فشاری از سوی مسئولین تحمل نمی‌شود و تمام فشار بر روی دوش قشر ضعیف جامعه است.

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر مذاکره مجدد با ایران خاطر نشان کرد: این مساله به دنیا ثابت شده که دولتمردان آمریکا غیر قابل اعتماد بوده و به عهد خود وفادار نیستند؛ هیچ عقل سلیمی اعتماد مجدد به آمریکا را جایز نمی‌داند، سیاست چوب و هویج آمریکا دیگر نخ نما شده است.

وی تشریح کرد: خوشبختانه مردم بصیر و شجاع ایران اسلامی این مساله را به درستی درک کرده اند، اما متاسفانه عده‌ای از عناصر واداده داخلی که دارای ضعف فکری هستند دوباره فریب آمریکا را خورده و دم از مذاکره مجدد می‌زنند؛ مگر برجام مذاکره مستقیم با آمریکا نبود؟ اما نتیجه آن چیزی نبود جز عقب افتادن ۲۰ ساله صنعت مسالمت آمیز هسته ای.

امام جمعه درگز تصریح کرد: در این میان عده‌ای از نمایندگان مجلس هم خود را در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ندیده و توان مقابله در برابر زورگویی‌های آمریکا را ندارند؛ امروز ما به مدیران انقلابی و شجاعی نیاز داریم که بتوانند به درستی برنامه‌های وزارت خزانه داری آمریکا را شناسایی کرده و در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه ملت شریف ایران از فساد و رانت خواری مسئولین گله دارند، اما فریب سیاهنمایی دشمن را نمی‌خورند؛ از مقامات قضایی تقاضا داریم برخورد انقلابی با فساد داشته باشند و دست غارتگرانی که عملکردی مشابه شاه خائن دارند را از بیت المال کوتاه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها