خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لامرد خطاب به نماینده این شهرستان در مجلس:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لامرد آمده است: امروز باید شما صدای مردم در مجلس باشید و مشکلات معیشتی و وضع نابسامان اقتصادی کشور را با صدای بلند فریاد بزنید و با گریبان پاره کردن حق مردم را مطالبه کنید.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۳۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لامرد در پی عدم سوال از رئیس جمهور توسط سید محسن علوی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نماینده،یعنی صدای رسا و زبان گویای مردم، نماینده یعنی وکیل و مدافع حقوق حقه مردم.

جناب آقای دکتر سید محسن علوی نماینده شریف مردم لامرد و مهر

سلام علیکم

چند روزی است که طرح سوال از رئیس جمهور، بدلیل عدم مدیریت صحیح اقتصادی، عدم توجه و اقدام به موقع، صریح و قاطعانه و انقلابی با مفاسد اقتصادی و سودجویان بازار، افسارگسیختگی نرخ ارزهای خارجی، افت شدید و بی سابقه ارزش پول ملی و رکود شدید اقتصادی، در مجلس وصول شده است. مطالبه‌ای که برای حل مشکلات به حق مردم است، به دور از هر نوع سیاسی کاری و جناح بازی مرسوم و متداول.

ولی حیف و صدحیف که با انتشار اسامی نمایندگان سوال کننده، هیچ نام و نشانی از شما دیده نمی شود، که این برای همه مردم ایجاد شبهه شده است که آیا شما نمی‌دانید مردم شهرستان در چه شرایط بداقتصادی به سر می‌برند؟ آیا شما نماینده مردم هستید یا وکیل الدوله؟

امروز باید شما صدای مردم در مجلس باشید و مشکلات معیشتی و وضع نابسامان اقتصادی کشور را با صدای بلند فریاد بزنید و با گریبان پاره کردن حق مردم را مطالبه کنید.

جناب دکتر علوی ای کاش همانطور که درباره آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس اظهار نظر نمودید و مصاحبه کردید، در این بحران معیشتی که برای مردم ایجاد شده است مصاحبه کنید و ایراد سخن نمایید.

در پایان از این سخن رهبری که برای تذکر به شما و تمام مسئولین امر بیان نموده اند مدد می جوییم، که پذیرش مسئولیت به معنای کامجوئی از قدرت نمی باشد بلکه به معنای قبول زحمات خدمت به مردم است، این معنای قبول زحمت است، معنای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی می باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها