خبرهای داغ:
فاطمه ایزدی خبرنگار روزنامه خبر جنوب استان فارس در چهارمین جشنوراه تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بنیاد شهید و امور ایثارگران موفق به کسب عنوان دوم بخش مصاحبه شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۳۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، چهارمین جشنواره «تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی» با حضور حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز 16 مرداد در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: فرهنگ ایثار و شهادت عامل دوام و ماندگاری جامعه است و در زمان جنگ تحمیلی نیز همین روحیه ایثار و فداکاری  موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در ادامه ضمن تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت بیان کرد: تاکنون اقدامات خوب و زیادی برای ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور انجام شده اما این آثار تولید شده هنوز به صورت کامل بیانگر فداکاری و رشادت های شهدا و ایثارگران نیست و خبرنگاران و دلسوزان این عرصه می بایست بازهم دغدغه مند موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران رشته حیات ارتباطی جامعه هستند و هویت یابی یکی از مهمترین کارکردهای رسانه های است و این موضوع  اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه اگر هویت جامعه‌ در معرض خطر قرار بگیرد رو به فرسایش خواهد رفت.

سید عباس صالحی بیان کرد: فرهنگ احسان، ایثار و شهادت از مهمترین مسائلی است که در عرصه حفظ و تقویت هویت ملی ، دینی و جمعی کارکرد دارد و به همین دلیل باید به مؤلفه‌های فرهنگ احسان، ایثار و شهادت در جامعه توجه کنیم زیرا در سرزمینی بسیار پرخطر و در معرض هجوم دشمنان قرار داریم.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم  گفت: این جشنواره  در بخش های خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات و صدا و  سیمای جمهوری اسلامی ایران و در قالب خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس و فیلم خبری برگزار شد.

 

علیرضا کریمیان افزود: امسال یکهزار و 350 اثر از 734 خبرنگار سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به سال های گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته است

در پایان این جشنواره از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت در بخش های مختلف تجلیل شد. فاطمه ایزدی خبرنگار روزنامه خبرجنوب استان فارس در این جشنواره در بخش مصاحبه قسمت استانی موفق به کسب مقام دوم کشورشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها