جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج:

ما با تفکر بسیجی دشمن را به عقب راندیم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج بیان داشت: هر‌جا تفکر بسیجی کم‌رنگ شده دشمن فرصت را از ما ربوده و هر جا تفکر بسیجی غالب شده، ما دشمن را به عقب رانده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۴۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ یحیی سالاری در گردهمائی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) مشهد اظهار داشت:  طبق فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه است. 
 
وی با تاکید بر اینکه  بسیج و تفکر بسیجی باید در جامعه زنده شود، گفت:  هر‌جا تفکر بسیجی کم‌رنگ شده دشمن فرصت را از ما ربوده و هر جا تفکر بسیجی غالب شده، ما دشمن را به عقب رانده‌ایم.

سالاری با بیان اینکه رسالت بسیج دانش‌آموزی بسیار بیشتر از سایر اقشار است تصریح کرد:چنانچه تفکر و فرهنگی بسیجی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود قطعا در نسل آینده کشور دچار ضعف نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه اخلاص در نیت و بندگی، اُنس با قرآن، روحیه استکبار ستیزی از ویژگی‌های امام (ره) بود، گفت: اگر چنین خصوصیاتی در مجموعه‌ بسیج  نباشد نمی‌توان آن‌ها را مجموعه‌ بسیجی خطاب کرد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج در پایان به ذکر ویژگی‌های بسیجی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: بسیجی باید در وسط میدان باشد، بسیجی باید به موقع و به هنگام عمل کند، بسیجی نباید سیاست زده باشد، اما باید سیاسی باشد، بسیجی علم زده نیست، ولی به معنای واقعی کلمه عالم است، اگر ما به عنوان نیرو‌های انقلاب در این چارچوب و دستور عمل‌ها پیروی کردیم موفق می‌شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها